اسمارت فون گلکسی اس 4 با صفحه نمایش 4.99 اینچی فول اچ دی AMOLED ظاهر خواهد شد

اسمارت فون گلکسی اس 4 با صفحه نمایش 4.99 اینچی فول اچ دی AMOLED ظاهر خواهد شد
  • 1391/10/26
  • مبين
  • 1

FullHDAMOLED

شایعه شده است که سامسونگ می خواهد گوشی هوشمند جدید خود یعنی گلکسی اس 4 را ماه آینده در MWC 2013 (کنگره جهانی موبایل) معرفی کند و دستگاه را در سال جاری عرضه کند.

باتوجه به گزارشات اخیر Sammobile گوشی هوشمند گلکسی اس 4 با صفحه نمایش جدید Super AMOLED به بازار خواهد آمد. سامسونگ در CES امسال خودی را نشان داد و نمایشگرهای مختلفی را معرفی کرد. اکنون شایع شده است که سامسونگ می خواهد صفحه نمایش 4.99 اینچی فول اچ دی Super AMOLED را در سه ماهه اول 2013 عرضه کند که وضوح آن 1920 در  1080 پیکسل و 440 پیکسل در هر اینچ خواهد بود.

حال احتمال دارد که سامسونگ از صفحه نمایش 4.99 اینچی Super AMOLED در گوشی هوشمند جدید خود یعنی گلکسی اس 4 استفاده کند برای اطلاع از صحیح یا نا صحیح بودن این خبر باید تا ماه آینده صبر کنیم.

بخشی دیگر این شایعه به مشخصات گوشی هوشمند گلکسی اس 4 اشاره می کند که عبارتند از : پردازنده 4 هسته ای 2 گیگاهرتزی, Mail-T658 GPU, رم 2 گیگابایتی, دوربینی با 13 مگاپیکسل در پشت  و دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی برای مکالمه تصویری.

حال باید تا ماه آینده صبر کنیم و ببینیم آیا سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2013 این گوشی را معرفی میکند یاخیر. نظر شما درباره این خبر چیست؟

Sammobile

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. باسلام،
    به نظر من فعلاً باید صب کنه تا یکم از عرضه گلکسی اس ۳ بگذره بعد ، به علاوه هر روز موبایل ها دارن پیشرفته تر میشن پس باید وایسته موبایل هایی مثل آیفون و… که میزنن چطوری می شه بعد اونم از اونا پیشرفته تر و پر امکانات ترش رو بسازه. اینجوری همیشه یک قدم از حریفاش جلو میوفته!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *