Music Hub برای همه دستگاه های سامسونگ

Music Hub برای همه دستگاه های سامسونگ
  • 1391/11/10
  • امیر امام جمعه
  • 0

شرکت سامسونگ اعلام کرد که قصد دارد سرویس مبتنی بر داده های ابری خود یعنی Music Hub را گسترش دهد. در حال حاضر این سرویس بر روی برخی از دستگاه ها شامل گوشی های هوشمند در دسترس است و به گفته سامسونگ به زودی حتی برای محصولات دیگر سازندگان نیز عرضه میشود.

samsung3d-sg

آن طور که به نظر میرسد سامسونگ قصد دارد با شرکت هایی همانند گوگل و آمازون در زمینه عرضه خدمات مبتنی بر فضای ابری رقابت کند که تمرکز بیشتری بر روی موسیقی دارد. این سرویس قابلیت دریافت اطلاعات شخصی کاربران و ایجاد لیست های مختلف را دارا میباشد و در داخل آن نیز قابلیت های دیگری مثل پشتیبانی از رادیو وجود دارد. هم اکنون این سرویس بر روی محصولاتی مثل Galaxy S III و یا Note II قرار گرفته است. به گفته سرپرست ارشد بخش رسانه سامسونگ این شرکت قصد دارد سرویس Music Hub را برای همه دستگاه های خود فراهم آورد. و پس از آن نیز با عرضه این خدمات برای محصولات دیگر سازندگان استفاده از سرویس ابری برای کاربران و مشتریان سامسونگ بسیار آسان تر از قبل خواهد شد.

فناوری نهفته در پشت Music Hub از خرید سال گذشته شرکت سامسونگ یعنی mSpot سرچشمه میگیرد. البته به طور کامل مشخص نیست که این سرویس در چه زمانی برای همه دستگاه ها عرضه میشود.

منبع : SlashGear

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *