acer و تبلت های چهار هسته ای 8 و 10 اینچی

acer و تبلت های چهار هسته ای 8 و 10 اینچی
  • 1391/11/11
  • محمدکریم حدیدی
  • 1

گویا acer امسال قصد دارد که در همه زمینه های موبایلی فعالیت گرمی داشته باشد، شروع این فعالیت با معرفی تبلت 7 اینچی B1 و گوشی E1 آغاز شد. خبر های جدید هم از معرفی دو تبلت 8 و 10 اینچی ارزان قیمت خبر می دهند.

acer بعد از معرفی تبلت دو هسته ای و ارزان قیمت B1 ، قصد دارد باز تبلت هایی ارزان ولی این بار با پردازنده چهار هسته ای و در اندازه های 8 و 10 اینچی را روانه بازار کند. گفتنی است که در این تبلت ها جدیدترین چیپ پردازشی بزرگترین طراح چیپ تایوان یعنی MediaTek به کار برده شده است. این چیپ پردازشی CPU چهار هسته ای و از نوع Cortex A-7 دارد و از نظر هزینه جز چیپ های پردازشی مقرون به صرفه است. البته اطلاعات بیشتری نسبت به قدرت پردازشی این نوع چیپ ها فاش نشده است اما همین قدر می دانیم که دارای فرکانس 1.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی PowerVR SGX 544 است.

mediatek

قیمت هایی که برای این تبلت ها در نظر گرفته شده 205 دلار برای مدل 8 اینچی و 239 دلار برای مدل 10 اینچی است. مسلما” نباید انتظار یک نمایشگر با کیفیت یا قابلیت نصب سیم کارت را در این تبلت ها داشت ولی امیدواریم که acer با این قیمت رقابتی، امکانات رقابتی نیز در تبلت هایش گنجانده باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. از بهترین ویژگی های اینتبلت اینه که از قابلیت USB OTG ساپورت می کنه و خروجی HDMI هم داره.
    سما از نگین خاورمیانه با تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *