گوشی هوشمند گلکسی اس 4 در تاریخ 14 مارس پرده برداری خواهد شد

گوشی هوشمند گلکسی اس 4 در تاریخ 14 مارس پرده برداری خواهد شد
  • 1391/12/2
  • مبين
  • 0

samsung-galaxys4

به نظر می رسد که جزئیات بیش تری در مورد گوشی هوشمند گلکسی اس 4 منتشر شده است. قبلا اعلام شده بود که این گوشی جدید سامسونگ در 15 مارس در مسکو پرده برداری خواهد شد اما اکنون شایعه شده است که این گوشی قرار است در تاریخ 14 مارس و در شهر نیویورک به طور رسمی معرفی شود.

حال این امکان هم وجود دارد که سامسونگ این گوشی را در دو رویداد مطبوعاتی معرفی کند یک 14 مارس در نیویورک و دیگری 15 مارس در شهر مسکو اما این خبر قطعی نیست و هنوز توسط سامسونگ تایید نشده است. همچنین شایعه شده است که گوشی هوشمند گلکسی اس 4 در دو مدل انتخابی با پردازنده 8 هسته ای و 4 هسته ای عرضه خواهد شد. دیروز اعلام شد که گلکسی اس 4 دارای چهار هسته ای Exynos 5440 است اما با شایعه شدن خبر پردازنده 8 گیگابایتی چیزی درباره آن نمی توان گفت.

یکی از رسانه های انگلیسی زبان اعلام کرده است که این گوشی دارای دو نسخه اروپایی و آمریکایی خوهد و دو پردازنده شامل آن خواهد بود. نسخه اروپایی دارای صفحه نمایش 4.99 اینچی Super AMOLED با وضوح 1920 در  1080 پیکسل است اگر خبر پردازنده 8 هسته ای واقعی باشد انتظار می رود که سنجش زمان آن 1.8GHz باشد.

سایر مشخصات گوشی هوشمند گلکسی اس 4 شامل 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی انتخابی 16GB، 32GB یا 64GB است. همچنین این گوشی دارای دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی برای چت تصویری و دوربین عقبی 13 مگاپیکسلی است. ویژگی جدیدی که به آن اضافه شده است سیستم ردیابی چشم می باشد که Eye Scroll نام دارد این سیستم قابلیت اسکرول کردن را با چشم امکان می سازد.

درباره تاریخ عرضه این گوشی اعلام شده که در بین 15 تا 22 آوریل برای اولین بار در انگلستان عرضه خواهد شد و پس از آن در اواخر ماه ژوئن در ایالات متحده عرضه می شود. اگر این گوشی ابتدا در 14 مارس در شهر نیویورک معرفی شود انتظار می رود که عرضه آن ابتدا در ایالات متحده باشد.

این خبرها شایعه هستند و کسی از راست و دروغ آن ها نمی داند حال باید منتظر معرفی رسمی این گوشی از سوی سامسونگ باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

geeky-gadget

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *