رونمایی هوآوی از کمپین برندسازی خود برای مشتریان جهانی

رونمایی هوآوی از کمپین برندسازی خود برای مشتریان جهانی
  • 1391/12/7
  • محسن پاك نيت
  • 1

بارسلونا، اسپانیا، 24 فوریه 2013: Huawei Device، گروه کسب و کارِ بازار مصرفی ِ شرکت تکنولوژی هوآوی، پیشرو در صنعت ارتباطات و اطلاعات (ICT)، امروز کمپین برندسازی جهانی خود را در کنگره جهانی موبایل اعلام نمود. این شرکت همچنین عنوان کرد سود فروش یکسال کامل 7.5 بیلیون دلاری، با افزایش 10 درصدی نسبت به سال قبل، بهمراه ارسال  127 میلیون دستگاه محصول به بازار جهانی از موفقیت هایش در سال 2012 بود است. هدفِ کپینِ “Make it Possible” برند هوآوی توجه بیشتر بر مشتریان جهانی و افزایش آگاهی آنها در مورد هوآوی است.

در سال 2012، بیش از 52 میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه به بازار جهانی ارسال شد، 32 میلیون آن گوشی هوشمند است که نشان دهنده 60% افزایش نسبت به سال گذشته می باشد.هوآوی همچنین 50 میلیون MBB و 25 میلیون دستگاه Home device در طول 12 ماه گذشته به بازار جهانی ارسال کرده است. این شرکت همچنین رشد بی سابقه ای را در فصل چهارم 2012، با ارسال 10.8 میلیون دستگاه تلفن هوشمند، افزایش 89.5% نسبت به سال گذشته، تجربه کرد  و به جایگاه سوم تولید کنندگان جهانی موبایل، بر طبق گزارش IDC دست یافت.

ریچارد یو (Richard Yu)، مدیرعامل گروه تجاری بازار مصرفی هوآوی عنوان کرد: ” سال گذشته در کنگره جهانی موبایل محصولی به نام Ascend  و پس از آن یک سری از محصولات مختلف با همین نام، معرفی کردیم، امروز در همان جایگاه در حال نیرومند کردن تعهد برندمان با یک کمپین جدید هستیم.” وی ادامه داد: ” این کمپین به ما امکان می دهد، در سال جاری، قدرتمندانه تر تلاش هایمان را در جهت رسیدن به جایگاه برند رهبر در بازار گوشی های هوشمند، ادامه دهیم.

از دیدگاه من “Make it Possible” نه تنها تعریف می کند ما که هستیم، بلکه نمایانگر آرزوی تجربیات شگفت آور مصرف کنندگان ما در تمامی دنیاست.”

huawei-campaign

سود یکساله 7.5 بیلیون دلار و ارسال بیش از 127 میلیون دستگاه محصول به بازار جهانی ، رکورد رسمی هوآوی در سال 2012

کمپین ِ “Make it Possible” روح هوآوی، تلاقی مهارت و تخیل برای ممکن کردن ِغیر ممکن ها، را نشان می دهد. با آغاز کنگره جهانی موبایل 2013، کمپین در بازارهای مشخص شده در تمامی دنیا عرضه می شود و سپس در طول سال در کلیه نقاط فروش، فعالیت های آنلاین و رسانه ای حضور خواهد داشت. “Make it Possible” نتیجه یک پژوهش گسترده در خصوص مشتریان در بازارهای جهانی است، جاییکه متشریان انتظار محصولات در دسترس، به صرفه و با تکنولوژی روز را از هوآوی دارند.

در کنگره جهانی موبایل، هوآوی تندیس “Make it Possible” که بزرگترین تندیس نصب شده در این نمایشگاه تا این تاریخ است را رونمایی کرد.

در سال 2012، بیش از 5000 فروشگاه خرده فروشی موبایل مشخص شده در 45 کشور دنیا به عرضه محصولات هوآوی بهمراه سایر اقلام مرتبط می پردازند. هوآوی همچنین اخیراً کمپین بلندپروازانه بازاریابی محصول خود را که میلیون ها مشتری در 45 بازار از 15 بخش دنیا را مخاطب قرار داده بود، به پایان رسانده است.

درباره هوآوی

در پایان‌ سال 2012، محصولات و خدمات هوآوی به بیش از 140 کشور ، بیش از یک سوم مردم دنیا، عرضه شدند. هوآوی همچنین دارای 20 مرکز تحقیق و توسعه در سراسر دنیا مانند آمریکا، آلمان، سوئد، روسیه، هند و چین است. کسب و کار محصولات مصرفی (Consumer business) یکی از 3 گروه کاری هوآوی است که محصولاتی در دسته های مختلف مانند، گوشی های موبایل، MBB، دستگاههای خانگی Home device، Clouds، و chipsets را ارائه می دهد. با بیش از 20 سال تجربه غنی کسب و کار در صنعت اطلاعات و ارتباطات (ICT)، Huawei Consumer Business Group با نام Huawei Device ماموریت دارد آخرین تکنولوژی های روز و تجربه های فوق العاده ای را برای مشتریان در هر جای دنیا، به ارمغان آورد.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت هوآوی مراجعه نمایید: www.huaweidevice.com

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *