کلپچ دات کام، اولین سامانه اینترنتی سفارش کله‌پاچه!

کلپچ دات کام، اولین سامانه اینترنتی سفارش کله‌پاچه!
  • 1392/1/17
  • محسن پاك نيت
  • 4

سلام؛

قبلا در مطلبی با عنوان «زیبایی‌های زندگی دیجیتال» براتون درباره سامانه ارائه خدمات مشاوره حقوقی غیرحضوری نوشته بودم. سامانه‌‌ای اینترنتی که توسط آقای محمدجعفر نعناکار راه‌اندازی شده و از طریق اون می‌تونید سؤالات حقوقی خودتون رو آنلاین بپرسید و جوابتون رو آنلاین دریافت کنید. برای من که زندگیم با اینترنت و کسب‌وکارهای الکترونیکی گره خورده، آشنایی با این‌جور پیشرفتهای وب فارسی خیلی هیجان‌انگیزه و سعی می‌کنم مالکان این کسب‌وکارها رو در حد توان، برای معرفی محصولات و خدماتشون به کاربران یاری کنم.

این بار هم با سرویس جدیدی آشنا شدم که خیلی خوشمزه است! شاید حتی بتونم عنوان این نوشته‌ام رو بگذارم: خوشمزگی‌های زندگی دیجیتال! کلپچ دات کام، نام وب‌سایتیه که از طریق اون، کاربران می‌تونن به صورت اینترنتی سفارش کله‌پاچه و حلیم و آش و چند نوع غذای خوشمزه دیگه رو ثبت کنن و بسته حاوی سفارششون رو درب منزل یا هر جایی که بخوان تحویل بگیرن. یعنی واقعا زندگی دیجیتال از این خوشمزه‌تر و راحت‌تر هم می‌شه؟

kalapch-dot-com

مدیران کلپچ درباره سامانه‌ای که راه‌اندازی کرده‌ان اینطوری نوشته‌ان:

«کلپچ»، سامانه سفارش اینترنتی کله پاچه و صبحانه است که در تهران راه اندازی شده و قرار است به زودی شعبه های آن در مراکز استان ها نیز افتتاح شوند. این شبکه هم اکنون با هدف ارسال صبحانه مقوی و سالم به درب منازل راه اندازی شده و در حال توسعه و تکمیل محصولات و ایجاد پوشش سراسری در کشور است.

همه ی آن چیزی که در «کلپچ» اتفاق می افتد ثبت سفارش اینترنتی کله پاچه (یا تلفنی و اس ام اسی برای مشتریانی که کد اشتراک دارند) و تحویل گرفتن آن درب منزل یا شرکت یا اداره یا مغازه شماست. سیستم ارسال کلپچ در حقیقت با طباخی های معروف و شناخته شده که صبحانه با کیفیت ارائه می کنند، نظیر طباخی های بره سفید، لوکس طلایی، ساعی، قوچ، علی بابا، حاج عمو و همین طور آش و حلیم پزی گلپایگانی، معنوی و… مراوده دارد و صبحانه سفارش داده شده را از آنها تحویل می گیرد، بسته بندی می کند و به مشتریان خود در محل، تحویل می دهد.

محصولاتی که در این وب‌سایت برای شما آماده شده اینهاست:

  • بسته شماره یک کلپچ (انرژی زا):
    یک مغز + یک زبان + یک بناگوش + آب گوشت با آب قلم
    سرویس یک نفره + نان سنگک + آبلیمو + چای + بسته بندی
  • بسته شماره دو کلپچ (سخن وری):
    یک مغز + یک زبان + آب گوشت با آب قلم
    سرویس یک نفره + نان سنگک + آبلیمو + چای + بسته بندی
  • بسته شماره سه کلپچ (حکمت):
    یک مغز + یک بناگوش + آب گوشت با آب قلم
    سرویس یک نفره + نان سنگک + آبلیمو + چای + بسته بندی
  • بسته شماره چهار کلپچ (کم چرب):
    یک زبان + یک بناگوش + آب گوشت با آب قلم
    سرویس یک نفره + نان سنگک + آبلیمو + چای + بسته بندی
  • پاچه و چشم به صورت انتخابی در بسته ها قرار می گیرند

kalkalapch

و این محصولات هم به‌زودی به لیست محصولات کلپچ اضافه می‌شن:

  • پکیج های کله پاچه ویژه VIP
  • حلیم
  • عدسی
  • آش شله قلمکار
  • ساندویچ مغز
  • ساندویچ زبان

اما بد نیست نظرات کارشناسی!!! خودم در حوزه محتوا رو هم درباره وب‌سایت کلپچ بنویسم.

نکته جالبی که درباره محتوای این وب‌سایت به نظرم رسید، رعایت نسبتا خوب نکات ویراسته‌نویسی و نگارش صمیمانه و دوستانه‌ی متون بود که واقعا ثبت سفارش رو لذت‌بخش می‌کنه. اینطوری من به عنوان کاربر با وب‌سایت تعامل بهتری خواهم داشت و احساس می‌کنم مدیران وب‌سایت دوستانم هستن که دارن بهم خدمت‌رسانی می‌کنن و این یکی از نقاط قوت مهم درباره محتوای متنی وب‌سایت کلپچ هست.

 راستی، تا فراموش نکردم این رو هم بگم که کلپچ، یه نظرسنجی طلایی! هم برگزار کرده که با شرکت در اون، می‌توانید شانس خودتون برای برنده شدن یه سکه طلا رو امتحان کنید. اگر شرکت کردید و برنده شدید، سهم من رو فراموش نکنید! علاوه بر این، کلپچ وبلاگ رسمی و بازی اینترنتی هم داره که لذت سفارش اینترنتی کله‌پاچه رو چند برابر می‌کنه.

با شناختی که از تیم مدیریت کلپچ دارم، مطمئنم که کیفیت و سلامت محصولاتشون تضمین شده‌است و قیمت‌گذاری‌شون هم منصفانه خواهد بود. ان شاء الله.

برای ورود به وب‌سایت کلپچ از این آدرس استفاده کنید:

http://www.kalapch.com/

برای این دوستان و کسب و کارشون آرزوی موفقیت و سربلندی روز‌افزون دارم.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. کار جالبی انجام دادن ، به عنوان یکی از طرف داران این غذای خوشمزه(!)امیدوارم زود تر در شهرستان ها هم شعبه بزنند…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *