تصاویری از اسمارت فون اندرویدی تمام آلومینیومی هواوی

تصاویری از اسمارت فون اندرویدی تمام آلومینیومی هواوی
  • 1392/1/23
  • علیرضا
  • 5

1

کمپانی چینی هواوی در چند سال اخیر بسیار خوب کار کرده است و گوشی های هوشمند قدرتمندی را روانه بازار کرده است . اکنون وبسایت phonearena.com تصاویری از اسمارت فون جدید این شرکت را رو کرده است که تمام بنده آن از جنس آلومینیوم ساخته شده است . البته این دستگاه هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است .

ضخامت این مدل تنها 6.3 میلیمتر می باشد و از یک نمایشگر 4.9 اینچی فول اچ دی با وضوح 1080 در 1920 پیکسل بهره می برد . پردازنده این اسمارت فون آلومینیومی هنوز مشخص نیست ولی داشتن 2 گیگابایت رم را می توان از دیگر مشخصات آن به حساب آورد . ظاهرا فضای ذخیره سازی نیز 16 و 32 گیگابایتی می باشد . منبع انرژی این دستگاه نیز یک باتری لیتیوم یون 2600 میلی آمپری است . سیستم عامل این دستگاه نیز اندروید 4.2 می باشد و یک دوربین 13 مگاپیکسلی نیز آماده است تا تصاویر زیبا و با کیفیتی را برای شما ثبت کند .

در حال حاضر اطلاعات بیشتری نظیر قیمت و زمان عرضه منتشر نشده است . پس باید فعلا منتظر ماند . در پایان می توانید دو تصویر از این اسمارت فون منحصر بفرد را مشاهده کنید .

2 3

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
    1. جالبه که هیچ آرم، لوگو و اسمی هم از هوآوی روش یا به اصطلاح همون پشتش نیست!

  1. گوشی بسیار با کیفیتی به نظر می رسه، ظاهرش جوریه که انگار چند کیلویی هست! اما باطن مهمه که این قدر ها نیست، شاید با 2 گیگ رم، یه پردازنده 4 هسته ای با حداقل فرکانس 1.5 بشه براش تصور کرد(به نظر من).

  2. برند هواوی با اینکه زیاد شناخته شده نیست توایران، اما انصافا گوشی های مورد قبولی رو تولید می کنه، دیروز هواوی جی 600 رو داشتم تست می کردم، گوشیه خوب و روونی بود، تاچ مناسب و حساس، دوربین با کیفیت، سخت افزار مناسب، … قیمت مناسب.
    mobile.shopping.counselor@gmail.com

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *