ویرایش آسان ویدیو ها در اندروید با WeVideo

ویرایش آسان ویدیو ها در اندروید با WeVideo
  • 1392/1/29
  • امیر امام جمعه
  • 0

WeVideo یکی از هزاران برنامه موجود برای سیستم عامل اندروید میباشد که به کاربر امکان ویرایش و انتشار سریع فایل های ویدیویی را میدهد. هم چنین این برنامه میتواند با حساب کاربری ابری شما همگام سازی شود ، یعنی میتوانید ادامه کارهای خود را از موبایل خود به مرورگرتان انتقال دهید.

در هنگام شروع به کار با WeVideo نیازمند یک حساب کاربری مخصوص به این برنامه هستید. اگر از قبل حساب کاربری ندارید برنامه به صورت خودکار یک حساب برای شما ایجاد میکند. حساب ابتدایی شما از نوع Lite است و دارای 5 گیگابایت حافظه برای ذخیره سازی و 15 دقیقه زمان انتشار ویدیو در هر ماه است. هم چنین کیفیت ویدیو های شما با این حساب کاربری فراتر از 480p نمیرود. اما اگر قصد دارید از کیفیت نمایش بالاتری بهره بگیرید یا احساس میکنید فضای پیش فرض برای استفاده های شما کافی به نظر نمیرسد میتوانید حساب کاربری خود را با پرداخت مبلغی ناچیز بهبود ببخشید.

1

شاید بهترین ویژگی برنامه WeVideo برای اندروید ، رابطه کاربری برنامه باشد. این رابطه بسیاری ساده است و حتی افرادی که تا به حال با این گونه برنامه ها سروکار نداشته اند میتوانند به آسانی از امکانات برنامه استفاده نمایند. برنامه به آسانی شما را به Media Library هدایت خواهد کرد به طوری که تمام ویدیوها ، تصاویر و اصوات ذخیره شده بر روی دستگاهتان به نمایش در می آیند ، پس هیچ نیازی به وارد کردن فایل ها از قبل به داخل برنامه نیست. اما یکی از مشکلات برنامه این است که ویدیوهایی که بر روی حساب های ابری ذخیره شده اند قابلیت نمایش را ندارند و کاربر فقط حق استفاده از ویدیو های موجود بر روی دستگاه خود را دارد.

برای شروع ویرایش کافی است فایل مورد نظر را به نوار پایینی برنامه وارد کنید که از طریق قابلیت drag & drop کار میکند. هم چنین میتوانید یک سری ویدیو و یا یک سری تصویر را به صورت یکجا وارد کنید. سپس میتوانید بر روی فایل های خود اعمال مورد نظر را انجام دهید به طور مثال کاهش طول ویدیو ، تغییر میزان صدا و قرار دادن عنوان از موارد قابل ذکر است. برای وارد کردن فایل صدا نیز باید از طریق نوار ابزار پایینی اقدام کنید. متاسفانه در برنامه WeVideo قابلیت ویرایش صدا فراهم نشده است. اگر واقعا نیازمند صداگذاری حرفه ای بر روی ویدیو خود هستید باید از نسخه های رایانه ای استفاده کنید.

images

اگر تمایل داشته باشید میتوانید مضامین مختلفی را به ویدیو خود اضافه کنید که به صورت پیش فرض 24 عدد هستند. هر یک از این مضامین دارای فیلتر های رنگی و شخصی سازی های مخصوص به خود هستند. البته تغییراتی که توسط این مضامین ایجاد میشود چندان قابل ذکر نیست و در حد کمی به زیباسازی ویدیو شما کمک میکنند. اما اگر قصد دارید از امکانات بیشتری استفاده کنید میتوانید پروژه خود را بر روی حساب کاربریتان آپلود کنید و از طریق مرورگر رایانه کارتان را ادامه دهید.

آخرین مورد موجود در برنامه نیز صفحه انتشار است. در این صفحه مواردی برای ذخیره سازه ویدیو و یا به اشتراک گذاری آن در فیسبوک و توییتر وجود دارد. به صورت پیش فرض برنامه همیشه فایل خروجی شما را بر روی حساب ابری ذخیره میکند و باید گزینه ذخیره بر روی دستگاه را فعال کنید تا ویدیو مورد نظر از طریق گوشی و یا تبلت نیز قابل مشاهده باشد.

در آخر باید گفت WeVideo یک ویرایشگر ویدیو و تصویر با محیطی بسیار ساده است که امکان ویرایش فایل ها را به سرعت ایجاد میکند.

منبع : Cnet.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *