تبلت های کاربر پسند برای فصل بهار

تبلت های کاربر پسند برای فصل بهار
  • 1392/1/31
  • امیر امام جمعه
  • 0

شاید در چند سال پیش کسی فکر نمیکرد تبلت ها بتوانند جایگاه قدرتمندی را در زمینه فناوری بدست بیاورند. در حال حاضر بیشتر شرکت های فعال در زمینه تکنولوژی تولید تبلت را نیز در لیست کارهای خود قرار داده اند. سیستم عامل های موبایل و رایانه های خانگی در تبلت ها ظاهر شدند و قدرت فوق العاده ای را به این محصولات اعطا کردند. هم چنین قابل حمل بودن و صفحه نمایش بزرگ نسبت به موبایل ها باعث شد کاربران بسیاری برای فعالیت های روزانه خود به تبلت ها روی بیاورند. در ادامه این مطلب قصد داریم 5 تبلت مناسب را به شما معرفی کنیم. ولی از یاد نبرید که تبلت های بسیاری دیگر وجود دارند که میتوانستند در لیست ما قرار بگیرند و هر کاربر بسته به نیاز های خود ممکن است محصول متفاوتی را مورد نظر داشته باشد. برخی از این تبلت ها در حال حاضر عرضه نشده اند و تا یک ماه دیگر وارد بازار میشوند.

1

Galaxy Note 8 یکی از تبلت هایی است که شرکت سامسونگ برای رقابت با iPad mini شرکت اپل عرضه کرد. البته خانواده Note در قبل شاهد عرضه دو گوشی همراه و یک تبلت 10 اینچی دیگر نیز بوده است و Note 8 چهارمین عضو این خانواده میباشد. طراحی این محصول بسیار زیبا و جذاب است و هنگام کار حس خوبی را به کار منتقل میکند. S Pen یا مداد مخصوص برای این تبلت نیز یکی از مزیت های آن به شمار میرود که کاربرد دستگاه را بسیار بیشتر میکند.

2

Xperia Z آخرین تبلت شرکت سونی از خانواده اندروید است که بهترین آنها نیز به شمار میرود. در هنگام عرضه ، این محصول سبک ترین و نازک ترین در نوع خود بود. از ویژگی های اصلی آن نیز میتوان به رزولوشن 1920×1200 به همراه قابلیت ضد آب اشاره کرد. این تبلت در دو نسخه با حافظه های داخلی 16 و 32 گیگابایت عرضه خواهد شد.

3

شرکت HP بعد از حدود دو سال دوری از عرضه تبلت ها دوباره با یک محصول 7 اینچی جدید باز گشته است. این تبلت که Slate 7 نام دارد از سیستم عامل اندروید 4.1 بهره میگیرد و قیمت 169 دلاری آن موجب شده است یکی از گزینه های میان قیمت با مشخصات مناسب باشد. HP شاید بتواند با عرضه این محصول دوباره سهم کوچکی از بازار تبلت را در دست بگیرد.

4

Polaroid M7 یکی دیگر از تبلت های ارزان قیمت موجود در لیست ما است که حتی از محصول شرکت HP نیز ارزان تر میباشد. از ویژگی های چشم گیر این تبلت رزولوشن 1280×800 آن است که میتوان با قیمت 129 دلار آن را صاحب شد.

5

Archos 80 Titanium آخرین تبلت لیست ما میباشد. صفحه نمایش 8 اینچی دستگاه دارای رزولوشن 1024×768 میباشد و به صورت پیش فرض از اندروید 4.1 استفاده میکند. وجود پورت های Micro-HDMI و microSD بر روی دستگاه یکی از مزیت های مهم به شمار میرود. اما قیمت این دستگاه فقط 169 دلار است که دارای حافظه داخلی 8 گیگابایتی نیز میباشد.

منبع : Cnet.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *