50 کشور تحت پوشش سرویس Street View

  • 1392/2/5
  • علیرضا
  • 9

Screen Shot 2013-04-23 at 12.28.51 PM

یکی از سرویس هایی که کار کردن با آن خیلی جذاب است ، سرویس ” نمای خیابان ” یا همان Street View شرکت گوگل می باشد . می توانید خیلی راحت در خیابان های اکثر کشورهای دنیا گشت و گذار کنید . شخصا اکثر اوقات حوالی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید چرخ می زنم 🙂

اما فکر می کنید که این سرویس تا الان چند کشور دنیا را تحت پوشش قرار داده است ؟ جواب 50 است . سرویس استریت ویو گوگل با تحت پوشش قرار دادن مجارستان و لسوتو رسما 50 کشور را تحت پوشش خود قرار داد . اما شاید جالب باشد که بدانید این سرویس در سال 2007 راه اندازی شد و در آن زمان تنها 5 شهر آمریکا را تحت پوشش قرار می داد . از آن زمان به بعد ، بهبودهای بسیاری در استریت ویو صورت گرفته است . اخیرا گوگل  تصاویر بیش از 560 هزار کیلومتر از مسیرها در 14 کشور را بروز رسانی کرده است که باعث نمایش تغییرات جدیدتر خواهند شد .

Screen Shot 2013-04-23 at 12.29.16 PM

منبع

پی نوشت : جالب است که کشور لسوتو در استریت ویو قرار می گیرد . اما کشور ما نه تنها در این سرویس جایی ندارد ، بلکه حتی برای دانلود یک اپ اندرویدی باید به هزار و یک روش دور زدن تحریم ها متوسل شویم . امیدواریم مشکلات سریع تر حل شده و خیابان های کشور ما نیز روزی در استریت ویو قابل مشاهده باشند .

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 9 دیدگاه
  1. ممنون بخاطر مطلب. اما توی نوشته فقط به اسم چند کشور اشاره کردین…

    پی نوشت: به هیچ وجه دوست ندارم استریت ویو به کشورمون بیاد! (البته بعضی مکان ها هم تا حدودی اگه عکس 360 درجه داشته باشن خوبه)

    1. سلام سینا جون .
      بله . گفتم که با اضافه شده مجارستان و لسوتو ، تعداد این کشورها به 50 تا رسید .

    2. بخاطر نقض حریم شخصی ای که در برخی موارد پیش میاره!

  2. سلام میشه نحوه کارکردن باهاشو توضیح بدید؟ بدون وی پی ان هم میشه ازش استفاده کرد؟

  3. سلام ممنون بابت مطلب
    لازم دونستم که در راستای پی نوشتت علیرضا جان این لینک رو در اختیارت قرار بدم
    http://googlepersianblog.blogspot.com/2011/12/google.html

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *