آموزش های آیفون : عوض کردن فونت نرم افزار Notes

آموزش های آیفون : عوض کردن فونت نرم افزار Notes
  • 1392/2/10
  • مهدي ده نبي
  • 3

از این به بعد با آموزش های آیفون ، ویژه کاربران تازه کار و کسانی که تازه به جمع یوزرهای سیستم عامل iOS پیوسته اند در خدمت شما خواهیم بود .

در صورت لزوم ، میتوانید نیازهای خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا در اولویت این قسمت از آموزش ها قرار بگیرند و زودتر به پاسخ خود برسید 🙂

لازم به ذکر است که به دلیل مشترک بودن سیستم عامل های آیفون ، آی پد و آیپاد ، برخی از این آموزش های بین این دیوایس ها مشترک بوده و می توانید روی دیوایس های دیگه تون اونارو اجرا کنید .

به عنوان اولین بخش ، قصد آموزش تعویض فونت نرم افزار Notes را داریم . پس با ما همراه باشید …

همونطور که میدونید ( یا شاید هم ندونید 😀 ) فونت پیشفرض نرم افزار Notes نامش Noteworthy هست که شاید خیلی از افراد علاقه ای به این فونت نداشته باشن و دوست داشته باشن که اونو عوض کنن . خب جای خوشحالی داره که بهتون بگم این کار ، یعنی تعویض فونت نرم افزار Notes خیلی راحت هست . با هم این کار رو انجام خواهیم داد :

مواد لازم : یک دستگاه آیفون ، آی پد یا آیپاد تاچ

برای تعویض فونت ، ابتدا این مسیر را دنبال کنید :

Settings > Notes

در این قسمت سه فونت مختلف رو مشاهده میکنید . در حالت پیشفرض ، گزینه Noteworthy انتخاب شده است . برای عوض کردن فونت می توانید هر یک از گزینه های دیگه رو لمس کنید تا این کار انجام شود . معمولا فونت Helvetica جوابگوی کاربران در این زمینه بوده و هست ، پس در این مرحله این فونت را انتخاب می کنیم و کار به پایان میرسد .

در صورت وجود مشکل ، می توانید از آموزش تصویری زیر استفاده نمایید :

change_notes_font_howto

در صورت وجود مشکل ، در قسمت نظرات اعلام کنید تا در اولین فرصت پاسخ بدم 🙂

و همچنین در صورت نیاز به آموزشی خاص ، در قسمت نظرات اعلام کنید تا پس از بررسی و تهیه آموزش ، برای شما و عموم کاربران و خوانندگان قرار بگیرد .

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. سلام ممنونم از راهنمايي هاتون، طبق دتور العمل شما براي تغيير فونت ايبدم عمل كردم ولي در notes تبلت من هيج كزينه اي وجود نداره ،بايد جيكار كنم؟

  2. من یه متن مهم رو از نوت گوشیم پاک کردم و میخوام برگرده ولی آی کلودمم خاموشه راهی هست اون متن رو برگردونم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *