حذف اتوماتیک توییت ها پس از مدت زمان تعیین شده با Efemr

حذف اتوماتیک توییت ها پس از مدت زمان تعیین شده با Efemr
  • 1392/2/31
  • علیرضا
  • 0

اتوماتیک کردن اکثر کارها ، این روزها به یکی از دغدغه های انسان تبدیل شده است . تا جایی که برای هر چیزی یک راهکار ارائه می دهد تا بار انجام آنها را از دوش خود بر دارد . مثال های زیادی برای این موارد وجود دارد که از حوصله این مطلب خارج است .

اما تا به حال به این فکر کرده اید که چطور می توان از یک پیغام را در اینترنت منتشر کرد که پس از مدتی به صورت خودکار نابود شود؟ شاید الان ذهن تان به سمت فیلم های جاسوسی رفته باشد . در این فیلم ها از طرف یک سازمان جاسوسی یک پیغام برای فرد مورد نظر ارسال می شود و پس از مدتی برای همیشه از بین می رود . گاهی اوقات ما هم نیاز داریم تا مشابه چنین کاری را انجام دهیم . مثلا برای آگهی فروش ویژه در مدت زمان محدود و مواردی از این دست .

در این مطلب قصد داریم تا شما را با سرویسی آشنا کنیم که این کار را برای توییت های شما انجام خواهد داد . پس با گویا آی تی همراه باشید ……

نام این سرویس Efemr است و کارش هم این است که توییت های شما را پس از مدت زمان مشخص شده حذف کند . برای شروع ابتدا باید به وبسایت Efemr رفته و با اکانت توییتر خود لاگین کنید . برای انجام این کار کافیست روی دکمه Sign in with Twitter کلیک کنید .

1

توجه داشته باشید که لاگین شما از طریق وبسایت اصلی توییتر انجام می شود و به همین دلیل هیچ یک از اطلاعات کاربری شما در اختیار این سرویس قرار نخواهد گرفت . پس از لاگین کردن باید دسترسی اپلیکیشن مربوط به این سرویس را به اکانت توییتر خود تایید کنید . برای انجام این کار باید روی دکمه Authorize app کلیک کنید .

2

اکنون همه چیز آماده است تا توییت های مدت دار ارسال کنید . برای انجام این کار هم باید از هشتگ ها استفاده کنید . مثلا فرض کنید که می خواهید توییتی ارسال کنید که پس از پنج دقیقه حذف شود . خیلی راحت توییت خود را نوشته و پس از آن از هشتگ #5m استفاده کنید .

3

البته اگر بخواهید یک توییت با تاریخ انقضای چند ساعته بفرستید می توانید از هشتگ ساعتی استفاده کنید . مثلا #6h . توییت ارسالی با این هشتگ پس از شش ساعت حذف خواهد شد .

البته این نکته را هم باید مدنظر داشته باشید که گاهی اوقات توییت های شما طبق زمانبندی حذف نمی شوند . وبسایت Efemr در این مورد می گوید که این اخلال در عملکرد به دلیل اختلاف در منطقه زمانی و زمان پاسخ دهی سرورها می باشد . البته در تست های انجام شده توسط ما همه چیز به خوبی کار کرد .

همچنین Efemr ، توییت های تمامی توییت هایی که با هشتگ های مذکور را ارسال می کنید نگهداری می کند که از طریق وبسایت همین سرویس می توانید به آنها دسترسی داشته باشید . در صورت تمایل می توانید توییت های قبلی خود را ریتوییت کنید . گرچه هیچ راهی برای ویرایش متن اصلی و هشتگ زمانی آنها وجود ندارد .

4

در پایان باید بگوییم که سرویس بسیار جالبی است و زحمت به خاطر سپاری حذف کردن توییت ها را از روی دوش شما بر می دارد .

وبسایت Efemr.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *