معرفي فروشگاه اینترنتی خرید شارژ

معرفي فروشگاه اینترنتی خرید شارژ
  • 1392/3/4
  • ITTeach
  • 0

امروزه خرید شارژ سیم کارت های اعتباری با روش های مختلفی صورت می پذیرد که از جمله این روش ها می توان به : شارژ خط به خط ، خرید شارژ از دستگاه های عابر بانک ، از دستگاه های کارت خوان ، خرید شارژ اینترنتی و غیره اشاره نمود. که از جمله روش های پرطرفدار شارژ نمودن سیم کارت های اعتباری روش خرید شارژ اینترنتی می باشد.

 سایت های متعددی جهت خرید شارژ وجود دارد که یکی از بهترین این سایت ها ، سایت خرید شارژ می باشد که خود دارای بخش های مختلفی می باشد از جمله :

buy-charge

 خرید شارژ مستقیم : شما می توانید سیم کارت های اعتباری خود را اعم از ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و رایتل از طریق این گزینه به صورت مستقیم و بدون نیاز به وارد نمودن کد ، شارژ نمایید.

 شارژ ایرانسل : با خرید کارت شارژ ایرانسل بلافاصله پس از خرید شارژ یک نسخه از شارژ به شما نمایش داده خواهد شد ، یک نسخه به ایمیل شما و یک نسخه هم به تلفن همراه شما ارسال می گردد.

 شارژ همراه اول : خرید کارت شارژ همراه اول نیز در این سایت امکان پذیر می باشد فقط توجه داشته باشید کد شارژ 1000 تومانی همراه اول 14 رقم می باشد ولی بقیه کارت شارژ ها 15 رقمی می باشند.

نحوه وارد نمودن کد شارژ 1000 تومانی همراه اول :

ابتدا با گرفتن کد #123* سیستم جیرینگ خود را فعال نمایید و سپس شماره صفر را وارد کنید و اطلاعات شخصی تان را تایید نمایید.

سپس رمز شارژ را به این صورت وارد نمایید :

#رمز*44*123*

توجه نمایید در صورتی که بیش از 4 بار رمز را اشتباه زده باشید ممکن است سیستم شما قفل شده باشد و با شماره 444 تماس حاصل نمایید و مشکل خود را اعلام نمایید تا برطرف شود.

 شارژ وایمکس : یکی دیگر از امکانات سایت خرید شارژ امکان شارژ وایمکس ایرانسل می باشد که به صورت مستقیم می توانید حساب وایمکس خود را شارژ نمایید.

قبض ایرانسل : امکان پرداخت قبض سیم کارت های دایمی ایرانسل نیز در این سایت فعال می باشد.

 شارژ رایتل : امکان خرید کارت شارژ رایتل نیز در این سایت فعال شده است.

*خرید شارژ های فوق با تمامی کارت های عضو شتاب امکان پذیر می باشد.

قرعه کشی : در سایت خرید شارژ علاوه بر خرید شارژ می توانید در قرعه کشی های آن نیز شرکت نمایید تا به قید قرعه برنده جایزه هایی شارژی شوید.

lottery

پشتیبانی سایت خرید شارژ : در صورتی که در حین خرید شارژ و یا پس از خرید به هرگونه مشکلی برخوردید می توانید با شماره 64004 در تهران و 02164004 از دیگر شهرها تماس حاصل نموده و مشکل خود را اعلام نمایید.

آی دی یاهو پشتیبانی آنلاین :

Charge64004@yahoo.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *