معرفی 9 نرم افزار IOS برای سرگرمی و تفریح!

معرفی 9 نرم افزار IOS برای سرگرمی و تفریح!
  • 1392/3/22
  • زهرا معبودی
  • 0

همانطور که می دانید گوشی های آیفون از قدرت فوق العاده ای برای مدیریت و اجرای طیف وسیعی از نرم افزار ها و بازی ها برخوردارند. به همین خاطر است که با وجود قیمت بالای این گوشی ها باز هم کاربران به سمت این برند تمایل دارند. برای اینکه کاربران IOSو آیفون بتوانند از تمام ظرفیت های گوشی خود استفاده کنند امروز تصمیم گرفتیم از طرف مجله اینترنتی گویا آی تی، نه نرم افزار تفریحی و سرگرمی از IOS را برای شما شرح دهیم.

Cat Piano

Cat-Keyboard

اگر از آن دسته از افرادی هستید که علاقه وافری به گربه و صدا های آن دارید و یا اینکه از نواختن موزیک با پیانو لذت می برید حتما این برنامه را تجربه کنید . در این برنامه با تلفیق مدل نواختن پیانو، شما می توانید از یک کیبرد گربه ای شکل هر آنچه که می خواهید صدای گربه در بیاورید. در واقع این برنامه برای شوخی های جمع دوستانه بسیار جذاب است .

iSwap Faces

face-swap

اگر به شوخی با عکس ها عادت دارید این نرم افزار را حتما در لیست علاقمندی های خود قرار دهید . این برنامه با ویژگی هایی که دارد به شما اجازه می دهد تا تغییراتی بر روی صورت افراد در عکس اعمال کنید . به عنوان مثال جای پوست، رنگ صورت، چانه و لب و … توسط این برنامه قابل تغییر است .iSwap Faces با قیمت 1.99 دلار به فروش رسیده است.

Jersey Shore Grenade Whistle

jersey-shore-whistle

میتوان این برنامه را یک شیپور اعصاب خرد کن تصور کنید . زمانی که در حال صحبت کردن با کسی هستید و میخواهید فردی را از ادامه صحبتش باز دارید و یا اینکه رشته کلام را از وی بگیرید با در آوردن صدای با این برنامه او را مات و مبهوت و شک زده کنید .البته به خاطر صدای گوش خراش؛ این برنامه از منفورترین برنامه های فروشگاه اپل است با این حال باز هم جاهایی کارایی دارد که بهتر است در گوشی خود آن را داشته باشید

Dress Up! Drake Edition

dress-up-drake

این نرم افزار به شما کمک می کند خوشتیپ تر باشید و با استفاده از این برنامه می توانید با ماکت موجود در آن از پایین به بالا لباس های مورد نظر خود از نظر تناسب ، رنگ بندی و.. را ست کنید و درصورتی که ترکیب لباس ها به چشمتان زیبا آمد برای پوشیدن خود آن ها را انتخاب کنید .

Brace Face

Brace Face

همانطور که میدانید از ارتودنسی برای چینش منظم دندان ها استفاده می شود اما برخی از افراد با قرار دادن این پلاک ها بر روی دندان خود سعی در جلب توجه دارند! اگر چنین نبود این نرم افزار Brace Face هرگز ساخته نمی شد. به هر حال اگر دوست دارید دندانتان را سیم بندی کنید به این نرم افزار سری بزنید . در واقع Brace Face برای شما امکاناتی فراهم کرده که بتوانید از انواع رنگ بندی ها و مدل ها برای هر بخشی از دندان خود استفاده و بعد از اعمال در فیسبوک و… منتشر کنید

Bieber Me

bieber-me

اگر از طرفداران جاستین بیبر هستید و دوست دارید عکسی با او داشته باشید این نرم افزار برای شما طراحی شده است . درواقع این نرم افزار به شما کمک می کند تا در کنار جاستین بیبر بایستید و عکس بگیرید و دوستانتان را غافلگیر کنید . اگر دوست دارید کلکسیونی از عکس ها با جاستین بیبر داشته باشید ناچارید مبلغی تقریبا 5 دلار بپردازید .

iFunFace

mzl.upncedbz.320x480-75

اگر علاقه به فیلمبرداری و انتشار ضبط شده هایتان دارید، این برنامه برای شما ساخته شده است . در واقع iFunFace به شما کمک می کند بعد از هر بار فیلم گرفتن ، فیلم مورد نظر را به شبکه های مختلف ارسال و با دوستانتان به اشتراک گذارید . علاوه بر این قادرید عکس های گرفته شده توسط خودتان را ( از گالری یا دوربین گوشی) در کارکترهای خاصی ادغام کنید .

My Virtual Boyfriend

mzl.leubimyp.320x480-75

این برنامه به شما کمک می کند تا بتوانید با گوشی آیفون خود عکس بگیرید و بعد عکس خود را به صورت کارتونی تبدیل کنید. امکان شخصی سازی های بیشتر در این برنامه (برنامه پولی ) وجود دارد اما کیفیت گرافیک سه بعدی این نرم افزار از ویژگی های برجسته آن به حساب می آید .

Dragon Detector

dragon-detector

این برنامه هم می تواند ابزاری برای ترساندن دوستانتان باشد . در واقع با اژدهایی که شما در این نرم افزار در سیستم خود دارید می توانید دوستان خود را هیجان زده کنید . چرا که در حین کار کردن با گوشی شما، یک اژدها نازل می شود که دوستانتان را کاملا سورپرایز می کند .

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *