معرفی ۵ نرم افزار تولید انیمیشن برای تازه کارها

معرفی ۵ نرم افزار تولید انیمیشن برای تازه کارها
  • 1392/3/23
  • زهرا معبودی
  • 16
محتوا پنهان

ساخت انمیشن این روزها نه تنها به عنوان یک تفریح برای سازندگان و بینندگان به شمار می آید بلکه به یک منبع درآمد زاد نیز تبدیل شده است. در دنیای مجازی و مخصوصا در شبکه های اجتماعی شماره زیادی از انیمیشن ها را مشاهده می کنیم که توسط آن ها کسب و کارها رونق پیدا کرده اند. نمونه ای از این برنامه های انیمیشنی برنامه های دیرین دیرین است که علاوه بر فرهنگ سازی ارزش مالی نیز دارد.

از آن جا که در حال حاضر در آموزشگاه های بسیاری به آموزش ساخت انیمیشن می پردازند لازمه این علم و هنر این است که ابزارهای مناسبی در دسترس کاربران باشد تا بتوانند به کمک آن ها بهترین انیمیشن ها را بسازند.

هر چند ساخت انیمیشن دارای سطوح متفاوت از مقدماتی تا پیشرفته است، اما خوشبختانه وجود نرم افزار ساخت انیمیشن در طیف گسترده به کاربران کمک کرده تا بدون هیچ اطلاعی و به اصطلاح صفر کیلومتر وارد این عرصه شوند و با پیشرفت گام به گام به یک انیماتور حرفه ای تبدیل شوند.

برای این که به کاربران کمک کنیم تا در این باره بهترین ابزار ساخت انیمیشن در اختیار داشته باشند به معرفی لیستی از نرم افزارهای ساختن انیمیشن می پردازیم.

 نرم افزار ساخت انیمیشن برای مک به نام Apple Motion

خوشبختانه برای ساختن انیمیشن می توان از هر پلتفرم مختلف نظیر، آی او اس، اندروید، ویندوز و مک استفاده کرد. اولین نرم افزاری که قصد معرفی آن را داریم،  Apple Motion نام دارد. این برنامه برای کاربران سیستم عامل مک مورد پیشنهاد قرار گرفته است. از آن جا که کاربران مک می دانند که معمولا اپلیکیشن هایی که برای کار خود نیاز دارند را باید به صورت پولی خریداری کنند و در اختیار داشته باشند، قطعا اطلاع از قیمت تقریبا ۵۰ دلاری این نرم افزار شوکه نخواهند شد.

نرم افزار ساخت انیمیشن

از جمله ویژگی های نرم افزار ساخت انیمیشن Apple Motion می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. حرکت های ریز گرافیکی
  2. وکتورهای خاص
  3. تقسیم بندی سه

برای دانلود این اپلیکیشن اینجا را کلیک کنید.

 

بهترین نرم افزار ساخت انیمیشن از مبتدی تا پیشرفته

معمولا افرادی که می خواهند برای اولین بار وارد عرصه ساختن انیمیشن شوند، با نرم افزار Adobe After Effects بارها مواجه می شوند. اگر قصد دارید به عنوان یک  فرد حرفه ای به تولید انیمیشن بپردازید توصیه می کنیم که از Adobe After Effects حتما استفاده کنید.

البته نا گفته نماند که این برنامه دارای قیمت بالایی است ( حدودا ۹۹۹ دلار ) اما شما می توانید به راحتی به شیوه های مختلف از آن استفاده کنید:

از جمله امتیازهایی که Adobe After Effects را به عنوان بهترین نرم افزار ساخت انیمیشن حرفه ای معرفی کرده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان استفاده از انیمیشن های آماده در تولید انیمیشن ها
  2. سرعت عمل و امکان تولید سریع انیمیشن
  3. نرم افزار تولید و ساخت انیمیشن دو بعدی
نرم افزار ساخت انیمیشن
Adobe After Effects حرفه ای ترین نرم افزار ساخت انیمیشن

هر چند قیمت پیشنهادی برای این نرم افزار بالاست اما شما می توانید از دو پلن زیر نیز برای این کار استفاده کنید:

  • امکان استفاده رایگان ۳۰ روزه از نرم افزار Adobe After Effects
  • امکان استفاده ماهانه با مبلغ تقریبی ۱۹ دلار

به هر حال افرای به دنبال نرم افزار ساخت انیمیشن با Adobe After Effects می روند که قصد دارند به طور حرفه ای به یک انیمیشن ساز تبدیل شوند.

برای دانلود نسخه ۳۰ روزه آزمایشی و رایگان از Adobe After Effects کلیک کنید.

 

 

جالب ترین نرم افزار ساخت انیمیشن آنلاین

برای ساخت انمیشن لازم نیست حتما اپلیکیشنی در اختیار داشته باشید چرا که سرویس های انلاین نیز این روزها این فرصت را ایجاد کرده اند که تنها با وارد شدن به سایت ساخت انیمیشن نسبت به تولید انیمیشن مورد نیاز اقدام کنید. Go! Animate سرویس آنلاین ساخت انیمیشن است که به شما اجازه می دهد به صورت شخصی و تجاری اقدام به تولید انیمیشن کنید.

نرم افزار ساخت انیمیشن
Go-Animate یک وب سایت ساده برای ساخت انیمیشن است که کودک و بزرگسال می توانند با آن کار کنند و از رابط ساده آن بهره مند شوند

از جمله مزیت های Go! Animate  می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. امکان ساخت انیمیشن با بیش از ۵۰ شخصیت کارتونی جذاب
  2. وجود بیش از ۲۰ موسیقی و صدا برای تکمیل انیمیشن
  3. امکان افکت گذاری روی انیمیشن
  4. وجود ۲۰ بکگراند جالب برای انیمیشن ها
  5. حدود ۲۰۰ المان اضافی برای تکمیل انیمیشن
  6. ضبط صدای شخصی

در گزینه آخر به ضبط صدای شخصی اشاره شد.  در این قابلیت شما می توانید صدای خود را ضبط کنید و به کاراکترها اضافه کنید. در حقیقت این نرم افزار قابل شخصی سازی است.

تنها موضوعی که در استفاده از این اپلیکیشن ساخت انیمیشن مطرح است دریافت پول برای ساخت انیمیشن های تجاری است.

برای ورود به این وب سایت کلیک کنید.

 

وب سایت ساخت انیمیشن سه بعدی با Xtranormal

معمولا این روزها کاربران برای ساخت انیمیشن به دنبال نرم افزار ساخت انیمیشن سه بعدی، هستند. انیمیشن های سه بعدی طبیعی تر به شمار می آیند و امکاناتی دارند که کمک می کند انیمیشن کامل تر و جذاب تر به نظر برسد.

وب سایت Xtranormal نیز به طور آنلاین فرصت ساخت انیمیشن سه بعدی را برای کاربران فراهم می کند.

اگر تا کنون با نرم افزار Go! Animate   کار کرده اید ( معرفی شده در قسمت قبل ) اطمینان داشته باشید که وب سایت Xtranormal حرفه ای تر و سه بعدی است. تنها چیزی که وجود دارد این است که کاربران تجاری باید ۵۰ دلار برای استفاده از Xtranormal پول پرداخت کنند.

از جمله امکانات سایت ساخت انیمیشن سه بعدی Xtranormal می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. وجود بیش از ۵۰۰ کاراکتر با ۸۰ حرکت
  2. وجود ۲۰۰ پس زمینه
  3. پشتیبانی از ۲۰ زبان
  4. امکان افزودن ۱۵ کاراکتر در یک صحنه

برای ورود به این وب سایت کلیک کنید

 

نرم افزار ساخت انیمیشن ساده

Wideo نیز ابزاری است که از آن برای ساخت انیمیشن های ساده استفاده می کنند. معمولا افرادی که قصد ساختن انیمیشن کوتاه دارند، به کمک این برنامه ساده به هدف خود می رسند.

نرم افزار ساخت انیمیشن

از جمله مزیت های خاص Wideo این است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

همچنین امکان ایجاد تصاویر شخصی و نقاشی های کاملا شخصی و حتی استفاده از ترکیب تصاویر شخصی و امکانات نرم افزار و کاربرد تلفیقی آن از جمله مزیت های این برنامه می باشد.

برای استفاده از Wideo کلیک کنید.

 

معرفی چند نرم افزار ساخت انیمیشن اندروید

اندرویدی ها نیز با پیشرفت روز به روز این ابزار به دنبال این هستند تا بتوانند نرم افزارهای قدرتمندی تولید کنند تا کاربران به سهولت به کمک موبایل و تبلت خود بتوانند اقدام به تولید انیمیشن کنند.

برای این منظور تا کنون نرم افزاری های اندرویدی تولید انیمیشن به وفور ایجاد شده اند که ما در ادامه به معرفی کوتاهی از هر برنامه خواهیم پرداخت:

ساده ترین نرم افزار اندرویدی ساخت انیمیشن Animation Desk    ( انیمیشن های طراحی و نقاشی )

با داشتن این اپلیکیشن اندرویدی ساخت انیمیشن در حقیقت یک نرم افزار کاملا بصری دارید که می توانید به کمک آن انیمیشن هایی بسازید که قابل توجه واقع می شوند.

نرم افزار ساخت انیمیشن اندروید

تمام ابزارهای ممکن برای ساخت انیمیشن نظیر قلم ها، پاک کن، مداد و غیره در اختیار شما قرار می گیرد. هنگام تولید انیمیشن باید خودتان میزان شفافیت و یا سختی تصاویر را مشخص کنید.

از جمله مزیت های این برنامه این است که امکان مدیریت فریم ها را برای تان فراهم می کند.

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید.

 

 نرم افزار اندرویدی ساخت انیمیشن های کارتونی FlipaClip

FlipaClip برنامه ای است که به شما این امکان را می دهد تا تنها با گوشی یا تبلت اندرویدی خود شروع به ساخت انیمیشن های جذاب کنید که حالت کارتونی دارند.

معمولا از این ابزار برای ساخت انیمیشن های ساده استفاده می کنند. گاهی لازم است از صحنه ها استفاده کنید و برخی چیزها را به سادگی تغییر دهید و انیمیشن خود را خلق کنید.

نرم افزار ساخت انیمیشن اندروید

FlipaClip به شما اجازه مونتاژ انیمیشن نیز می دهد و در نهایت بعد از این که آن را مشاهده کردید می توانید به سادگی، با کمک امکان اشتراک گذاری، آن  را برای دیگران ارسال کنید یا در شبکه های اجتماعی نشر دهید.

هر چند می توانید با کمک این ابزار انیمیشن های ساده بسازید اما اگر کمی با آن کار کنید می توانید انیمیشن های حرفه ای بسازید.

برای دانلود این برنامه کلیک کنید

 

نرم افزار رایگان ساخت انیمیشن StickDraw

StickDraw نیز ابزاری ساده است که به کمک آن می توانید هم برای سرگرمی خود و هم برای بیزینس اقدام به تولید انیمیشن کنید. البته نمی توان گفت که این برنامه می تواند انیمیشن های حرفه ای در نگاه اول تولید کند اما اگر بتوانید به درستی از آن کار بکشید، پشیمان نخواهید شد.

نرم افزار ساخت انیمیشن اندروید

مزیت این اپلیکیشن ساخت انیمیشن این است که رایگان است و روی تمام ابزارهای اندرویدی کار می کند

برای دانلود کلیک کنید

 

بهترین نرم افزار اندرویدی ساخت انیمیشن با عکس

ساخت انیمیشن با عکس نیز شیوه دیگری است که بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند تا در واقع با مواد اولیه ساده بتوانند فیلم های انمیشنی خوبی بسازند. در این باره LookSee Animator یکی از بهترین ابزارهایی است که می توان برای اندروید پیشنهاد کرد.

نرم افزار ساخت انیمیشن اندروید

در این نرم افزار دو ویژگی اختصاصی وجود دارد که در کمتر نرم افزار ساختن انیمیشن دیده می شود و آن دو به صورت زیر شناخته شده اند:

  •  slow-motion
  •  time-lapse

به کمک این امکانات می توانید از دوربین گوشی خود عکس هایی را به صحنه انیمیشن انتقال دهید و بدین ترتیب یک انیمیشن خاص بسازید. در این نرم افزار حرکات و صداها کاملا قابل برنامه ریزی هستند و می توانید یک انیمیشن خاص و جذاب را در آن بسازید.

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید

 

نرم افزارحرفه ای ساخت انیمیشن با عکس در اندروید

یک نرم افزار مناسب دیگر برای ساخت انیمیشن با عکس برنامه ای نیست جز، Animation Studio by Sean Brakefield که به شما اجازه می دهد، انیمیشن های تان را از عکس های گالری گوشی و یا کلیپبرد وارد نرم افزار کنید و شروع به ساخت و ساز انیمیشن نمایید.

نرم افزار ساخت انیمیشن اندروید

فرمت هایی که این برنامه برای تولید انیمیشن در نظر دارد به صورت زیر رده بندی می شوند

  • AVI, FLV (Flash)
  •  MP4 (QuickTime),
  •  WMV (Windows Media Player)

مدیریت و کنترلی که کاربر روی انیمیشن خود با این نرم افزار دارد به او این فرصت را می دهد که انیمیشن های حرفه ای بسازد.

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید

 

هر چند شمار زیادی از اپلیکیشن های ساخت انیمیشن وجود دارد که روی اندروید قابل انجام است، اما لیستی که معرفی شد می تواند لذت بخش ترین تجربه شما از ساخت انیمیشن را تداعی کند. به نظر شما از میان این اپلیکیشن ها کدام یک حرفه ای تر و کدام یک کارآمد تر است؟

 

معرفی بهترین نرم افزار های ساخت انیمیشن در آیفون

کاربران آیفون نیز نظیر کاربران اندروید برای این که بتوانند با اسمارت فون خود، انیمیشن بسازند راه های مختلفی پیش رو دارند. در ادامه به معری برخی از ابزارها در این باره خواهیم پرداخت.

 

نرم افزار رایگان ساخت انیمیشن در آیفون

Animation Creator Hd Free نام نرم افزاری است که در آیفون به شما اجازه می دهد به طور رایگان اقدام به طراحی و تولید انیمیشن نمایید.

نرم افزار ساخت انیمیشن آیفون

نرم افزار ساخت انیمیشن آیفون

از جمله امکانات این نرم افزار ساخت انیمیشن برای آیفون و آیپد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان پخش انیمیشن از ابتدا تا آخر
  2. امکان تنظیم شفافیت
  3. امکان استفاده از رسم الخط ها
  4. نوار ابزاری که به سادگی در دسترس قرار می گیرد
  5. ناوبری آسان
  6. امکان استفاده از ویدیوهایی که با گوشی ضبط کرده اید
  7. مدیریت صوت در نرم افزار
  8. قلم ها و براش های مختلف
  9. و غیره

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید

 

قدیمی ترین شیوه ساخت انیمیشن در قالب اپلیکیشن آیفون StopMotion Recorder

این یکی از قدیمی ترین فن آوری های ایجاد انیمیشن است، که تا به امروز در سینما مورد استفاده قرار گرفته است. اگر شما بخواهید از این نرم افزار برای ساخت انیمیشن استفاده کنید، کافی است متریال مورد نیاز را تهیه کنید و تنها با یک یا چند ضربه روی گوشی آیفون خود، انیمیشن خود را بسازید.

نرم افزار ساخت انیمیشن آیفون

در واقع در این ابزار همه چیز در اختیار آیفون قرار می گیرد و عمل ساختن را خود به تنهایی انجام می دهد.

  • امکانان مناسب
  • رابط کاربری ساده و شفاف
  • تنظیم سرعت پخش
  • اشتراک گذاری خروجی انیمیشن

همه از جمله ویژگی های برتر این نرم افزار را تشکیل می دهد . به تایید بسیاری از کاربران StopMotion Recorder یک گنجه نا آشنا در فروشگاه اپل است که می توان با آن انیمیشن های ساده تا حرفه ای ساخت.

برای دانلود این برنامه کلیک کنید.

 

نرم افزار ساخت انیمیشن برای اماتورها در آیفون

اگر قصد دارید با گوشی آیفون خود کم کم شروع به تولید انیمیشن کنید و تقریبا در این باره هیچ نمی دانید، نرم افزار ساخت انیمیشن برای ios وجود دارد که نام آن Animation Studio by miSoft است و این راه را برای شما باز کرده است.

با کمک این نرم افزار Ios می توانید کارتون درست کنید، انیمیشن بسازید، صدا گذاری کنید و آن را در بهترین فرمت ها نهایی کنید.

نرم افزار ساخت انیمیشن آیفون

از جمله ویژگی خوب این نرم افزار این است که هر چند در این نرم افزار امکان تولید انیمیشن ساده وجود دارد اما می توانید انیمیشن ها را به صورت hd خروجی بگیرید و از کیفیت صحنه ها لذت ببرید.

برای دانلود این نرم افزار کلیک کنید

 

نرم افزار ساخت انیمیشن برای کودکان در آیفون

Toontastic یکی از نرم افزارهای ساخت انیمیشن است که به شما اجازه می دهد تا به کودکان خود یاد دهید خلاقیت خود را روی انیمیشن سازی پیاده کنند. آن ها می توانند با کمک این برنامه نقاشی بکشند و آن را به برنامه معرفی کرده و آن ها را به حرکت در آورند.

نرم افزار ساخت انیمیشن آیفون

روش کار کردن با این نرم افزار و استفاده از امکانات آن ساده است کافی است که برای انیمیشنی که آن را نقاشی کرده اید یک داستان در ذهن خود داشته باشید و شروع به ساختن انیمیشن کنید.

با کمک این برنامه می توانید موبایل تان را به کارگاه خلاقیت برای کودک خود تبدیل کنید.

برای دانلود این نرم افزار کلیک کنید

 

نرم افزار ساخت انیمیشن گیف GifBoom در آیفون

انیمیشن های گیف این روزها بسیار پ طرفدار شده اند مخصوصا که در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها از آن به وفور استفاده می شود. هر چند که گیف ها هم نوعی انیمیشن به شما می آیند اما بسیاری از افراد از این واقعیت مطلع نیستند. برای این که بتوانید گیف تولید کنید و برای این منظور از آیفون استفاده کنید برنامه GifBoom بهترین یاری رسان برای شما می باشد.

نرم افزار ساخت انیمیشن آیفون

از جمله امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. ایجاد فایل های GIF در ۶۰ فریم؛
  2. دوربین در حالت اتوماتیک کنترل می شود؛
  3. ایجاد GIF نه تنها از یک دوربین، بلکه از فیلم ها و عکس های موجود نیز امکان پذیر است.
  4. ارسال فوری تصاویر به شبکه های اجتماعی؛
  5. مجموعه ای از فیلترها؛
  6. اضافه کردن متن به تصویر؛
  7. امکان به اشتراک گذاری تصاویر با دوستان با سرعت بالا

خوشبختانه این نرم افزار هم برای آیفون و هم برای اندروید تولید شده است.

برای دانلود این نرم افزار کلیک کنید

 

دیگر اپلیکیشن های تولید انیمیشن در Ios

از جمله دیگر اپلیکیشن های تولید انیمیشن در Ios می توان به موارد زیر اشاره داشت:

iStopMotion 3 : نرم افزاری برای آماتورها تا حرفه ای ها – برای دانلود کلیک کنید

Plastic Animation Studio: نرم افزاری حرفه ای برای تولید انیمیشن بر اساس عکس – برای دانلود کلیک کنید

https://freeappsforme.com/animation-apps-android-ios/

 

معرفی بهترین نرم افزارها برای ساخت انیمیشن سه بعدی در موبایل

هر چند نسل جدید اپلیکیشن های ساخت انیمیشن به صوورت سه بعدی شناخته می شوند اما این که بتوانید بهترین اپلیکیشن ساخت انیمیشن سه بعدی برای موبایل پیدا کنید کار ساده ای نیست. در این باره خوب است که به لیست پیشنهادی ما توجه کنید

مشهور ترین نرم افزار ساخت انیمیشن سه بعدی برای آیفون

Bot3D Editor

این نرم افزار به شما کمک می کند که کنترل همه چیز را بر سر انگشتان خود بریزید و انیمیشن هایی با موبایل بسازید که بسیار جذابیت دارند.

این نرم افزار از الگوریتم های خاصی استفاده می کند تا بتوان با کمک گرفتن از امکانات خاص آن بهترین انیمیشن ها را با موبایل تولید کرد. وقتی که انیمیشن تکمیل شد در کمترین زمان ممکن می توانید از آن خروجی های با کیفیتی بگیرید. نکته مهمی که وجود دارد این نرم افزار بر روی آیفون و آی پد کاملا سازگار است و طبق تجربه کار کردن با آن بی نظیر است.

از جمله امتیازهای این اپلیکیشن این است که می توانید به کمک عکس های داخل گوشی خود، انیمیشن های حرفه ای بسازید و برای همگام سازی حرکات لب با صدا، بهترین خروجی را بگیرید.

همچنین هنگام کار کردن با این نرم افزار از ابتدا باید مشخص کنید که قصد دارید یک ویدیوی عمودی داشته باشید یا افقی!

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید

 

Toontastic 3D

این نرم افزار یکی از بهترین اپلیکیشن های سه بعدی ساخت انیمیشن است که در آن می توانید بکشید، طرح بزنید، تحرکات را ایجاد کنید و در نهایت یک انیمیشن جالب بسازید. از مزیت های برنامه این است که می توانید صدا و تصویر را به صورت کاملا شخصی سازی شده به برنامه معرفی کنید و انیمیشن را بسازید و در نهایت آن را منتشر کنید.

این نرم افزار با دریافت عنوان بهترین نرم افزار ساخت انیمیشن سال ۲۰۱۷ بیشترین توجه ها را به خود اختصاص داده است.

Toontastic 3D در کار نامه خود عنوان انیمیشن های پرطرفدار خارجی زیادی دارد که همه موجب پر طرفدار شدن آن شده است و نشان داده که می توان با برنامه مذکور بهترین انیمیشن ها را تولید کرد.

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید

 

بهترین اپلیکیشن های ساخت انیمیشن سه بعدی برای اندروید

در ادامه به معرفی چند نرم افزار ساخت انیمیشن سه بعدی می پردازیم که روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی نصب می شود و خروجی های قابل توجه ایجاد می کند.

 

اپلکیشن سه بعدی برای ساختن انیمیشن در اندروید Maya For 3D Animation

این نرم افزار را به عنوان یک اپلیکیشن اندرویدی ساخت انیمیشن می دانند که تقریبا همه چیز تمام است. کاربران توسط این برنامه توانسته اند، اقدام به تولید برنامه های تعاملی سه بعدی نظیر  های بصری، فیلم های متحرک، بازی های ویدئویی و غیره  نمایند

برخی از برنامه های تلویزیونی قوی که طرفداران زیادی دارند توسط این برنامه ساخته شده اند. برای این که بتوانید از این نرم افزار بهترین نتیجه را بگیرید باید انقدر با آن کار کنید تا حسابی روال کار دستتان بیاید.

برای دانلود کلیک کنید 

 

نرم افزار سه بعدی ساخت انیمیشن برای اندروید Animate It!

با کمک این برنامه که روی گوشی و تبلت به خوبی کار می کند، می توانید بهترین انیمیشن ها را با کمترین زحمت ها تولید کنید. در این نرم افزار ساخت انیمیشن سه بعدی، ابزارهایی در اختیار کاربر قرار داده شده که می توان با یک لمس ان ها را به صحنه آورد و تنظیم کرد و جلا بخشید و حرکت دارد و یک انیمیشن تولید کرد.

هر چند  Animate It! توسط هنرمندان و حرفه ای ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد اما ابزاری است که کودکان نیز می توانند ساعت ها درگیر آن باشند و ذهن و هوش خود را ارتقا دهند.

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید

این اپلیکیشن ها آنقدر قوی و آن قدر متنوع هستند که می توانند با سرگرم کردن شما به یک کار ذهنی و خلاقانه، لذت آموختن انیمیشن را القا کنند.

آیا در این باره تجربه سازنده ای دارید که با ما در میان بگذارید؟

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 16 دیدگاه
    1. سلام آقای صدر زاده 🙂
      عجیب بود اینجا دیدمتون
      به هر حال خوشحالم که از مطالب خوشتنون اومد
      شاد باشید

  1. فکر کنم باصرفه تر از همشون همون چهارمی باشه
    به هر حال از مطلب عالیتون ممنون

    1. سلام ممنون از شما
      امیدوارم همیشه به وب سایت خودتون سر بزنید و نیازهاتون رو به ما بگید تا در حد توان در رفع اون تلاش کنیم
      شاد باشید

  2. سلام خسته نباشید میشه لطف کنید یه برنامه خوب وکاربردی از ساخت انیمیشن برام بذارید توایمیلم ممنون میشم

    1. سلام خدمت شما
      مایا و بلندر برای لپتاپ عالی است

  3. واقعا عالیه خیلی ممنون چرا لینک دانلود برای این نرم افزار قرار ندادید

  4. آقای ادمین از شما خواهشمندم اگه میشه بهم بگید چطور میتونم انمیشنی بمانند این (حالا نه به این کیفیت یکم پایین تر )درست کنم؟
    خواهش میکنم جواب بدین

  5. اگر کسی میخواد انیمیشن یاد بگیره بهتره اول از anime studio ,,و افتر افکت شروع کنه البته این رو برای کسانی میگم که میخواهند انیمیشن دو بعدی بسازند . انیمه استودیو چون از همه برنامه ها کار باهاش راحت تره و زودتر میتونید یک انمییشن دو بعدی بسازید و در افتر افکت هم اگر جلوه خواصی مد نظرتون بود رو میتونید بهش بدید .
    و از لحاظ سه بعدی بهتره که از نرم افزار مایا شروع کنید کمی پیچیده هست ولی وقتی باهاش کار کردید خیلی چیزهای جذابی رو میتونید در اون بسازید به نظر من سخت ترین قسمت نرم افزارهای سه بعدی رندرینگ اونها هست ولی بقیه رو به سرعت میتونید یاد بگیرید با پشتکار البته
    سعی کنید نرم افزار مایا رو هم با نرم افزار مود باکس یاد بگیرید این رو از این لحاظ میگم که تکسچرینگ در اون خیلی راحت و با کیفیت بسیار بالا است
    خوشبختانه در نسخه جدید مایا موشن گرافی و اسکولپی و اتومات ریگینگی رو که ارایه داده کار رو برای علاقه مندان سه بعدی خیلی راحت کرده
    البته این نظر شخصی من هست و امیدوارم که تونسته باشم کمکی به علاقه مندان انیمیشن کرده باشم

  6. دوستان کسی نمیدونه که برای ساخت انیمیشن های سورلیند از چه نرم افزاری استفاده شده ؟

  7. دوستان من میخام انیمیشن کار کنم
    از صفر میخام شرو کنم
    کسی هست کمکم کنه؟

  8. سلام من دنبال برنامه های خوب انیمیشن سازی هستم اما ویندوزم خیلی ضعیف برنامه ای سراغ ندارید که روی win xp
    ۳۲ bit
    اجرا بشه؟
    ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *