Photoful اکنون عکس ها را مثل Photos در iOS 7 نشان می دهد

Photoful اکنون عکس ها را مثل Photos در iOS 7 نشان می دهد
  • 1392/4/2
  • بهراد جاود
  • 0

نرم افزار پیش فرض Photos در iOS 7 از لحاظ ظاهری و رابط کاربری تغییرات زیادی کرده است. اکنون این نرم افزار منظم تر از قبل است و کاربر می تواند عکس های خود را بر اساس زمان و مکان آنها طبقه بندی کند. البته شکل کلی آن چیز جدیدی نیست و نرم افزارهایی مثل Handy Album تقریبا همین پایه و اساس رابط کاربری را داشته اند و مدت تقریبا زیادی هم هست که در اپ استور عرضه شده اند، اما همچنان از لحاظ کارایی می توان گفت شکل جدید نرم افزار Photos برتر است. در ماه ژانویه وقتی نرم افزاری به اسم Photoful منتشر شد، یکی از همان نرم افزار های جایگزین برای نسخه حال حاضر نرم افزار Photos شناخته می شد، اما در آخرین نسخه از این نرم افزار به وضوح می توان دید که دولوپرهایش از دستورالعمل اپل پیروی کرده اند چون اکنون عکس های شما را در یک تایملاین نشان می دهد که موقعیت مکانی را هم شامل می شود. نسخه جدید این نرم افزار همچنین از یک ویرایش گر نیرو گرفته از Aviary بهره می برد و از برچسب گذاری و کنترل از طریق Gesture ها هم پشتیبانی می کند.

Photoful_01Photoful_03

Photoful به ایجاد حساب کاربری نیاز ندارد. تنها کاری که باید بکنید این است که به این نرم افزار اجازه دهید به عکس هایتان دسترسی پیدا کند. راهنمای این نرم افزار تمامی ویژگی های موجود در Photoful را به شما معرفی می کند و آنها را آموزش می دهد.

Photoful_02

سه مرحله از آلبوم ها وجود دارند که عکس هایتان در این سه لایه دسته بندی می شوند. با انتخاب آیکون تقویم می توانید عکس های خود را بر اساس ماه و سال مشاهده کنید. در هر ماه، آلبوم ها بر اساس روز و موقعیت مکانی طبقه بندی می شوند. نمای سوم هم یک جریان بی پایان از عکس ها است که عکس ها را از همه ماه ها کنار هم می گذارد و شما می توانید به صورت عمودی بین آنها اسکرول کنید. وقتی یک عکس را انتخاب می کنید و آن عکس در نمای بزرگتر نشان داده می شود می توانید با یک سوییپ به سمت چپ عکس را حذف کنید، در حالی که یک سوییپ به سمت مخالف می تواند گزینه های اشتراک گذاری را به شما نشان دهد.

Photoful_04

این نرم افزار گزینه های زیادی برای اشتراک گذاری و ویرایش عکس ها دارد. همانطور که بالاتر ذکر شد ادیتور این نرم افزار از Aviary نیرو می گیرد و تمام ویژگی های نرم افزار های نیرو گرفته از آن را دارد. می توانید فقط با چند لمس ساده به عکس ها افکت بدهید یا کیفیت آنها را ارتقا دهید.

دکمه افزودن برچسب ها به عکس ها برای طبقه بندی بهتر آنها درست در کنار دکمه ویرایش عکس ها قرار دارد. منوی Creat در حال حاضر فقط ویژگی ساخت پست کارت را دارد که این امکان را می دهد که هر کدام از عکس هایی را که خواستید در قالب یک کارت پستال واقعی به وسیله Sincerely برای دوست خود ارسال کنید. دکمه های دیگری هم در این نرم افزار وجود دارند که دولوپرهای Photoful قول داده اند به زودی و در نسخه های بعدی به توانایی های این نرم افزار بیافزایند.

Photoful_05

Photoful_06

Photoful یک نرم افزار رایگان برای آیفون و آیپاد است. تغییراتی که روی عکس ها در این نرم افزار ایجاد می کنید تاثیری روی عکس هایتان در نرم افزار پیش فرض ایجاد نمی کند. اگر به دنبال یک نرم افزار بهتر برای مرور و ویرایش عکس هایتان هستید Photoful گزینه مناسبی است.

دانلود Photoful برای iOS

منبع: Addictivetips

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 0 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *