معرفی ابزار UberNote برای یادداشت برداری + آموزش

معرفی ابزار UberNote برای یادداشت برداری + آموزش
  • 1392/4/6
  • زهرا معبودی
  • 1

ابزارهایی که در وب وجود دارند هر کدام برای رفاه حال اهالی اینترنت، و بهتر شدن تعامل آن ها با دنیای مجازی می باشند. یکی از نیاز های کاربران در دنیای مجازی همچون دنیای واقعی یادداشت برداری است. کاربران نیاز دارند همچون دنیای واقعی یک دفترچه یادداشت داشته باشند تا هرچه را که در وب می بینند بی چون و چرا ذخیره کنند و حتی برای همدیگر ارسال کنند. ما سعی کرده ایم این ابزار ها را کشف کنیم و برای شما دوستان معرفی و آموزش دهیم تا یک وبگردی حرفه ای را با آن ها تجربه کنید. در طی مطالعات خود ابزارآلات آنلاین زیادی دیدیم که در بین آن ها چند ابزار از برتری هایی برخوردار بودند که تصمیم داریم به مرور آن ها را معرفی کنیم. برنامه امروز معرفی سایت و آموزش کار با سایت مربوط به وب سایت UberNote است. اگر احساس می کنید نیاز به چنین برنامه ای دارید تا انتها با ما همراه باشید.

  اپلیکیشن وب سایت UberNote یک محیط کاملا انعطاف پذیر برای یادداشت برداری برای کاربران فراهم می کند. بیایید تجربه کار با این برنامه را با هم شروع کنیم

برای شروع به کار با UberNote بر روی این لینک کلیک کنید.

بدین منظور صفحه مقابل برای شما نمایش داده می شود:

1

برای شروع بر روی گزینه و دکمه انتهای صفحه با نام Get Started کلیک کنید.

با این کار وارد صفحه ثبت نام می شوید.

طبق این عکس باید نام کاربری ایمیل و… را وارد کنید .

note

در قسمت Version دوحالت برای استفاده از وب سایت وجود دارد یکی حالت FREE یا رایگان و دیگری هم حالت پولی است که برای یک ماه 8 دلار و برای یک سال 80 دلار می باشد.

مورد متناسب با خود را انتخاب و وارد شوید( ما در اینجا حالت رایگان را انتخاب کردیم )

پس از ثبت نام طبق آنچه در عکس نمایش داده شده است یک کد به شما برای ایمیلی که وارد کرده اید ارسال شده است . برای وارد شدن باید کد را به محلی که در عکس زیر نشان داده شده وارد کنید و بعد ACTIVATE را نیز انتخاب کنید . درصورتی که کد را درست وارد کنید اکانت شما فعال خواهد شد.

3

بعد از فعال شدن وارد صفح کاربردی می شوید و می توانید به راحتی بخش های مختلف را ببینید . ما در عکس دوم برای شما هر بخش را به اختصار توضیح داده ایم.

5

برای شروع بر روی NEW NOTE کلیک کنید تا پنجره مورد نظر برای قرار دادن و نوشتن یاداشت را ببینید.

6

با این کار یادداشت شما ایجاد شده و قادر خواهید بود آن را در سایدبار سمت راست مشاهده و برای دیدن متن داخلی آن بر روی آن کلیک کنید.

برای شرح بخش های بالای صفحه به این قسمت توجه کنید.

999

SHARE

اگر بر روی این گزینه کلیک کنید می توانید پنجره ای را مشاهده کنید که می توانید با ان محتوای خود را با دیگران به اشتراک گذارید

MOVE

در این قسمت نیز قادر خواهید بود یادداشت خود را به فولدر هایی که ایجاد کرده اید روانه کنید

ACTION

در این بخش می توانید کارهایی را بر روی یادداشت خود انجام دهید به عنوان مثال می توانید به آن فایلی را متصل کنید یا آن را پرینت کنید و یا اینکه به دیگری ارسال کنید.

در سمت چپ اگر دقت داشته باشید یک بنر بزرگ برای تبدیل نسخه رایگان به پولی قرار داده شده که از مزایای حالت پولی می توان به عدم نمایش تبلیغ و امکانات بیشتر و همچنین امنیت بیشتر اشاره کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *