خبر خوب: CyanogenMod 10.2 با اندروید 4.3 می‌آید

خبر خوب: CyanogenMod 10.2 با اندروید 4.3 می‌آید
  • 1392/5/5
  • علیرضا
  • 0

android 4.3

چند روز قبل بود که گوگل در کنفرانس خبری خود نسل جدید تبلت های نکسوس ۷ و نسخه ۴٫۳ سیستم عامل اندروید را معرفی کرد. دارندگان دستگاه نکسوسی بلافاصله امکان آپدیت کردن به دستگاه شان به این نسخه را پیدا کردند. اما تکلیف کسانی که دستگاه نکسوسی ندارند چیست؟ این افراد باید از کاستوم رام های موجود در اینترنت استفاده کنند. البته مشهورترین و بهترین کاستوم رام موجود در دنیا نیز سیانوژن‌مود می باشد.

اکنون سوالی که برای کاربران مشتاق نسخه ۴٫۳ اندروید به وجود آمده است این می باشد که آیا نسخه بعدی سیانوژن مود با اندروید ۴٫۳ عرض خواهد شد یا نه؟ جواب تیم سیانوژن مود به این سوال “بله” است.

cyanogenmod 4.3

تیم سیانوژن‌مود در صفحه گوگل پلاس خود این خبر را منتشر کرد و اکنون در حال کار بر روی نسخه ۴٫۳ سیستم عامل اندروید برای سیانوژن مود ۱۰٫۲ می باشند.

البته به گفته مدیران این تیم هنوز مشکلاتی در نسخه ۱۰٫۲ که دربرگیرنده اندروید ۴٫۳ می شود وجود دارد و تا هنگامی که اکثر این اشکالات برطرف نشوند، عرضه نخواهد شد. همچنین هیچ زمانبندی برای عرضه سیانوژن مود ۱۰٫۲ ارایه نشده است. به نظر می رسد که باید مدت زمان زیادی را منتظر بمانیم تا یک نسخه پایدار از این کاستوم رام عرضه شود.

اما برای کسانی که عجله زیادی دارند، نسخه های شبانه و M-Builds عرضه می شود. اما این نسخه ها به شدت ناپایدارند و بیشتر به درد توسعه دهندگانی می خورند که قصد بررسی بخش های مختلف را دارند. بهتر است تا زمان عرضه نسخه پایدار از سیانوژن مود ۱۰٫۱ استفاده کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *