تصاویر جدیدی از iPhone 5C لو رفت !

تصاویر جدیدی از  iPhone 5C لو رفت !
  • 1392/5/16
  • سهیل دارائی
  • 1

حتما شما نیز اخبار مربوط به اسمارت فون ارزان قیمت و پلاستیکی برند اپل را دنبال می کنید.اپل نام این اسمارت فون خود را iPhone 5C نهاده است.چندی پیش تصاویری از iPhone 5C لو رفته بود و در دنیای مجازی سروصدای بسیاری به پا کرد ؛ هرچند که آن عکس های لو رفته کیفیتی مطلوب را در خور نبودند اما جالب است بدانید که امروز تصاویری با وضوح بسیار خوب از iPhone 5C در دنیای اینترنت لو رفت ! با مقایسه ای که میان این عکس های با کیفیت و عکس هایی که پیش تر از iPhone 5C لو رفته بود انجام دادم باید اذعان کنم که در عکس های قدیمی این محصول که کیفیت بدی هم داشتند بدنه پلاستیکی به شدت جلوه نامناسبی داشت ؛ اما در تصاویر باکیفیت جدید خودتان می توانید قضاوت کنید که چقدر بدنه iPhone 5C جلوه خوبی دارد ! به نظر می رسد که اپل در این محصولش از یک ورقه پلاستیکی نازک روی بدنه استفاده کرده است.حتی باید اذعان کنم که اپل کوشیده است تا iPhone 5C را کاملا شبیه به iPhone 5s طراحی نماید.

Capture

همان طور که ملاحظه می فرمایید تصویر بالایی و تصویر زیرین ؛ نمایی از پشت iPhone 5C را به ما نشان می دهد.

Capture

Capture

Capture

بدنیست بدانید که ؛ iPhone 5C در حدود 490 دلار قیمت گذاری شده است و شاید بتوان این تیجه را گرفت که این اسمارت فون ؛ آن چنان هم نباید ارزان قیمت باشد !

Capture

Capture

طبق اخبار پیرامون iPhone 5C ؛ شنیده هایی به گوش می رسد که iPhone 5C همان مشخصات سخت افزاری iPhone 5S را دارا است و تنها فرق این دو اسمارت فون برند اپل ؛ جنس بدنه آن ها می باشد.همچنین شنیده ها از این حکایت دارد که ؛ صفحه نمایش iPhone 5C ؛ 4 اینچی است و دوربین استفاده شده در این اسمارت فون نیز دوربینی 8 مگاپیکسلی است.

CaptureCapture

Capture

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. چندین بار گفتم و باز هم میگم : امیدوارم این خبرها همش شایعه باشه و این گوشی تولید نشه، چون فقط باعث سریع تر شدن سیر نزولی اپل میشه…!!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *