‫پیامکخونه؛ جامعترین و به روزترین برنامه پیامکی آندرویدی

‫پیامکخونه؛ جامعترین و به روزترین برنامه پیامکی آندرویدی
  • 1392/5/17
  • علیرضا
  • 2

payamakkhoone

یکی از بهترین روش های ارتباطی این روزها استفاده از پیام های کوتاه است. از این راه می توان به صورت کم هزینه و همیشگی با دوستان و آشنایان در ارتباط بود. همانطور که می دانید از پیامک ها استفاده های دیگری به جز صحبت های معمولی می شود و این بستگی دارد که طرف مقابل تان چه کسی باشد.

برای پیدا کردن پیامک ها نیز اینترنت روش خوبیست ولی جستجو در بین این همه سایت و پیدا کردن پیامک های جدید بسیار دشوار و وقت گیر است.

اما این بار می خواهیم برنامه ای را معرفی کنیم که شما را به دنیایی از پیامک های مختلف و جدید متصل می کند. در هر موضوعی می توانید پیامک مورد نظرتان را پیدا کنید. با ما همراه باشید تا این برنامه را به شما معرفی کنیم.

“پیامکخونه” بهترین روش برای پیدا کردن جدیدترین پیام های کوتاه است. این اپلیکیشن موضوعات مخلتفی را مد نظر قرار داده است و آن‌ها را با جدیدترین پیامک ها و مطالب بروز رسانی می کند. هیچ کاری لازم نیست انجام دهید. فقط به اینترنت متصل شوید تا پیامک ها با بالاترین سرعت ممکن روی دستگاه شما ذخیره شوند.

موضوعات مختلفی همچون طنز، عاشقانه، فلسفی، مذهبی، انگلیسی با ترجمه، شادباش، تسلیت، تنهایی و … در این برنامه گنجانده شده اند. به منظور سرگرمی بیشتر شما بخشی هایی مثل داستان های طنز، قرآنی، آموزنده و همچنین تصاویر خطای دید، خاطره انگیز و … در “پیامکخونه” قرار داده شده اند.

از قابلیت های دیگر این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* بروزرسانی پیامک ها به صورت روزانه: پیامک های این برنامه به صورت روزانه بروزرسانی می شوند.

* سرعت دریافت بسیار بالا حتی با اینترنت موبایل: حتی در صورتی که از اینترنت موبایل استفاده کنید، سرعت دریافت پیامک ها بسیار بالا خواهد بود.

* قابلیت نصب روی تمامی دستگاه های اندرویدی: پیامکخونه روی تمامی دستگاه های اندرویدی نصب می شود و برای اجرای آن روی هر نسخه ای از سیستم عامل اندروید مشکلی نخواهید داشت.

اما به منظور ارسال پیامک ها باید به شکل زیر عمل کنید:

ابتدا انگشت خود را برای چند ثانیه روی متن مورد نظرتان نگه دارید. حالا متن را انتخاب کرده و از قسمت بالای برنامه روی گزینه Share تپ کنید.

Screenshot_____-__-__-__-__-__

حالا گزینه “پیام رسانی” یا Message را انتخاب کنید.

Screenshot_____-__-__-__-__-___1

اکنون خیلی راحت و سریع پیامک مورد نظرتان به قسمت پیام های کوتاه وارد خواهد شد. فقط کافیست شماره تماس فرد مورد نظرتان را وارد کرده و گزینه ارسال را بزنید.

Screenshot_____-__-__-__-__-___2

برای دریافت پیامکخونه می توانید به وبسایت کافه بازار مراجعه کنید.

badge-g

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام ببخشید که اینجا نظر دادم:
    اگه میشه من میخواستم اجازه ترجمه قالب شما رو رزبلاگ بگیرم و برای سیت خودم استفاده کنم.البته قالب شما رو کپی نمیزنم بلکه ازش الگو میگیرم ویه قالب شبیهش با کمی تغییر درست میکنم.

    و اگه اجازه انتشارش رو دادید هم به صورت رایگان توی سایتم منتشرش کنم

    حتما هم لینک شما رو توی قالب به عنوان طراح قالب قید میکنم!

    ممنون میشم اگه اجازه بدید

    1. با سلام.
      لطفا درخواست خودتون رو از این صفحه ارسال کنید.
      موفق باشید…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *