فیسبوک تبلیغات 15 ثانیه ای خودکار را به فیدهای شما اضافه می کند

فیسبوک تبلیغات 15 ثانیه ای خودکار را به فیدهای شما اضافه می کند
  • 1392/5/18
  • علیرضا
  • 1

facebook-price-ads

نویسنده: آقای بهرام مرتاضی

شاید شما از شنیدن این خبر زیاد خوشحال نشوید. اما امروزه شرکت های به دنبال راه های جدیدتری برای رساندن پیامشان مشتریان هستند و از این رو تبلیغات مهمان ناخوانده تر از شده اند، مخصوصاً از زمانی که تبلیغات ویدیویی مرسوم شد. شاید شما هم به تبلیغات ویدیویی مزاحم که در سایت های محبوبتان وجود دارند برخورد کرده اید و با کلیک بر روی آن ناراحت شده اید، اما نظرتان در مورد تبلیغات ویدیویی در فیسبوک چیست ؟؟؟

فیسبوک در حال آماده سازی و معرفی کلیپ های 15 ثانیه ای اتوماتیک بر روی فید های کاربران است. این ویدیو کلیپ ها به عنوان متدی برای تکمیل طرح تبلیغاتی فیسبوک هستند، چیزی شبیه تبلیغات تلوزیونی. تبلیغات حداکثر سه بار برای یک فرد در طول 24 ساعت نشان داده می شود و تنها فیلتری که بر روی آن وجود دارد، فیلتر جنسیت و سن افراد است.

هنوز هم به کلیک کردن بر روی لینک هایی که تبلیغاتی هستند و مقصود اصلی وبگردان نیستند عذاب آور است. برای صاحبان وبسایت ها این امر درآمدزا تر است که محتویات وبسایتشان به صورت عمومی و کلی دیده شود.

اما کاربران فیسبوک کاربران فیسبوک هستند و به نظر می رسد این تبلیغات 15 ثانیه ای را 70 الی 100 میلیون کاربر آمریکایی فیسبوک نپسندند.

آیا شما زمانی که این تبلیغات تصویری فرا برسد از استفاده از فیسبوک صرف نظر می کنید ؟؟؟

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *