اپل نام iPhone 5C را برای آیفون ارزان قیمت برگزید+رنگ طلایی نیز به رنگ های موجود iPhone 5C اضافه گشت

اپل نام iPhone 5C را برای آیفون ارزان قیمت برگزید+رنگ طلایی نیز به رنگ های موجود iPhone 5C اضافه گشت
  • 1392/5/21
  • سهیل دارائی
  • 2

طبق ادعایی که یک وبلاگ ژاپنی (Mac Otakara ) داشته است ؛ از برند اپل به گوش می رسد ؛ سرانجام آن ها تصمیمات نهایی خود را برای نام گذاری آیفون ارزان قیمت خود گرفته اند و قرار است این محصول ؛ با نام تجاری “iPhone 5C” وارد بازار گردد.اگر خبرهای مربوط به این محصول را دنبال کرده باشید ؛ حتما می دانید که تا به حال ؛ اپل اعلام کرده است که  اسمارت فون ارزان قیمت خود را ؛ تنها با دو رنگ سیاه و سفید وارد بازار می نماید.اما طبق ادعای این وبلاگ ژاپنی ؛ برند اپل رنگ سومی را نیز برای iPhone 5C اختصاص داده است.

 Capture

این رنگ ؛ رنگی نیست جز رنگ طلایی ! حتی این وبلاگ ژاپنی در نوشته هایش آورده است که ؛ وجود حرف انگلیسی “C” در نام گذاری این محصول هدف دار بوده است و هدفشان اشاره به رنگ بندی متنوع این اسمارت فون ارزان قیمت می باشد.

Capture

اما بد نیست بدانید که این وبلاگ ژاپنی ادعاهایی نیز در رابطه با iPhone5S داشته است.بر طبق ادعای این وبلاگ ؛ iPhone5S نیز علاوه بر این که در دو رنگ سیاه و سفید عرضه می شود ؛ رنگ سومی را نیز دارد که آن هم رنگی نیست جز رنگ طلایی ! طبق مستندات این وبلاگ ؛ برند اپل در iPhone5S از دوربینی هشت مگاپیکسلی بهره برده است اما تنها با یک تفاوت نسبت به نسل پیش ! برند اپل ؛ ضریب دیافراگم دوربین iPhone5S را کمی افزایش داده است و با این کار به جذب نور بیش تر ؛ کمک کرده است.ضریب دیافراگم در دوربین iPhone5S ؛ f/2.0 می باشد.اما بد نیست کمی هم در رابطه با پردازنده iPhone5S بگویم.پردازنده اصلی iPhone5S ؛ پردازنده مجهز و ارتقاء یافته A7 است.شنیده ها حاکی از آن است که خبری از وجود دکمه “HOME” روی iPhone5S( همان دکمه مربع مانند چهار گوش ) ؛ نیست ! و به جای آن ؛ یک دکمه محدب با قابلیت تشخیص اثر انگشت وجود دارد.همچنین تاریخ عرضه iPhone5S به بازار ؛ توسط برند اپل ، دهم ماه سپتامبر میلادی گزارش شده است.

» منبع : macrumors «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
    1. آره به نظر منم اینم میشه ولی خب طبق ادعای این وبلاگ ژاپنی ؛ C ربط داده شده به رنگ بندی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *