آغاز عرضۀ رسمی LG Optimus G Pro در ایران

آغاز عرضۀ رسمی LG Optimus G Pro در ایران
  • 1392/5/22
  • محسن پاك نيت
  • 2

تهران، برج میلاد- دوشنبه، 21 مرداد ماه 1392: گوشی هوشمند Optimus G Pro از کمپانی ال‌جی، با نمایشگر 5/5 اینچ Full HD IPS Display، به بازار ایران راه یافت.

در همایشی که به مناسبت ورود این گوشی هوشمند، با بزرگترین صفحه‌نمایش در میان گوشی‌های هوشمند ال‌جی، در سالن همایش‌های برج میلاد تهران ترتیب داده شده بود، علاوه بر مدیران ال‌جی در ایران، جمعی از اصحاب رسانه نیز حضور داشتند تا ورود رسمی Optimus G Pro را خوشامد گویند.

ال‌جی Optimus G Pro، که برای اولین بار در کنگرۀ جهانی موبایل در اوایل 2013 رونمایی شد، به شبکۀ 4G LTE، صفحه‌نمایش 5/5 اینچ Full HD IPS و امکانات تجربۀ کاربری جدید مجهز است که برای برآورده کردن نیاز کاربران برای گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ ساخته شده است.

نمایشگر Full HD IPS در Optimus G Pro، که با همکاری LG Display تولید شده است، 1080×1920 پیکسل را در خود جای داده است که تراکم پیکسلی در 401 پیکسل در اینچ فراهم می‌کند. ظرفیت باطری این گوشی هوشمند با 3140 میلی‌آمپر، در نوع خود، بزرگترین ظرفیت در بین تلفن‌های همراه مشابه موجود در بازار محسوب می‌شود و لذت مشاهدۀ Full HD را برای ساعات متمادی میسر می‌کند. با دوربین بهبودیافته 13 مگاپیگسل در پشت و 2.1 مگاپیکسل در جلوی دوربین، کاربران می‌توانند تصاویر و ویدئوها را با کیفیت Full HD، یعنی همان کیفیتی که در تلویزیون‌های HD می‌بینند، ثبت و ضبط کنند.

LG_OPTIMUS_G_PRO

در ابتدا کریس جانگ، مدیرکل ال‌جی در ایران، درباره ال‌جی موبایل و ورود Optimus G Pro به بازار ایران سخنانی ایراد کرد. وی گفت: «تعریف ما از ابتکار در حال حاضر نوعی فناوری است که بازتابی از مشتریان باشد. ما همیشه به مشتریان گوش کرده‌ایم و در جست‌وجوی ابتکار، مطالب جدیدی از آنها یاد گرفته‌ایم. ما در ساخت LG G2 این تحقیق را به مراحل بالایی رساندیم. ال‌جی G2 هیجان‌انگیزترین و موفق‌ترین گوشی در تاریخ شرکت ما است.»

سپس بنیامین دارَمی، مدیر بخش موبایل ال‌جی در ایران، به بررسی مشخصات و امکانات اصلی Optimus G Pro پرداخت و ویدئوهایی در مورد قابلیت‌های گوناگون و منحصربه‌فرد این گوشی هوشمند نمایش داد.

Optimus G Pro با تجربۀ کاربری پیشرفته‌ای عرضه می‌شود که مخصوص این گوشی ساخته شده است؛ مثل ضبط دوگانه (Dual Recording) و پانورامای واقعیت مجازی (VR Panorama). قابلیت ضبط دوگانه به کاربران امکان می‌دهد تا هم‌زمان با دوربین جلو و پشت عکس بگیرند و تجربۀ منحصربه‌فرد تصویر در تصویر داشته باشند. VR Panorama امکان مشاهدۀ محیط‌های کاملا افقی و عمودی در نمای 360 درجه را میسر می‌سازد.

 امکانات تجربۀ مبتکرانه و خلاقانۀ پرطرفدار در Optimus G به Optimus G Pro هم افزوده شده است. مانند Qslide، QuickMemo و بزرگنمایی زنده (Live Zooming).

در پایان مراسم، قرعه‌کشی سه گوشی Optimus G Pro انجام شد و این تلفن همراه هوشمند به سه نفر خوش‌شانس از اصحاب رسانه اهدا شد.

مشخصات اصلی Optimus G Pro

  • چیپ‌ست: پردازندۀ چهارهسته‌ای 1.7 گیگاهرتز کوالکوم Snapdragon™ 600
  • حافظه: 32 گیگابایت / میکرو اس‌دی (تا 32گیگابایت)
  • حافظه RAM: دو گیگابایت DDR
  • صفحه‌نمایش: 5/5 اینچ Full HD (1080×1920 پیکسل/ 400 پیکسل در اینچ)
  • دوربین: دوربین پشت 13 مگاپیکسل با فلاش ال‌ای‌دی / دوربین جلو 2.1 مگاپیکسل
  • سیستم‌عامل: اندروید 4.1.2 (Jelly Bean)
  • باتری: 3140 میلی‌آمپر (قابل جدا شدن / امکان شارژ بی‌سیم)
  • اندازه: 150.2 در 76.1 در 9.4 میلی‌متر

lg-optimus-g-pro-e980

ال‌جی Optimus G Pro یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند امروزی در بازار است. این گوشی به تازگی در نشست جهانی LTE در 2013 (LTE World Summit 2013) از نظر امکانات و عملکرد در صنعت تلفن همراه مفتخر به جایزۀ بهترین تلفن همراه/دستگاه LTE شد.

کمی پس از معرفی این گوشی هوشمند در کنگرۀ جهانی موبایل 2013، جایزۀ red dot design  برای طراحی عالی به این گوشی اهدا شد.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *