کدام نسخه گلکسی نوت 3 سامسونگ وارد خاک ایران می شود ؟!

کدام نسخه گلکسی نوت 3 سامسونگ وارد خاک ایران می شود ؟!
  • 1392/5/25
  • سهیل دارائی
  • 0

اسمارت فون گلکسی نوت 2 را که به یاد دارید ؟! حال وقتش رسیده است که برادر آپگرید شده آن تحت عنوان سامسونگ گلکسی نوت 3 اسبش را زین کند و وارد خاک کشورمان شود ! این چند روز اخیر شایعات و اطلاعات لو رفته پیرامون پرچ مدار جدید برند کره ای سامسونگ ؛ یعنی همان گلکسی نوت 3 زیاد بود.تا به حال منابع رسمی زیر بار مشخصات لو رفته آن نرفته اند اما آن چه که عیان است اطلاعات فاش شده بسیاری ؛ از این اسمارت فون برند سامسونگ در فضای مجازی اینترنت است.اگر اخبار پیرامون اسمارت فون گلکسی نوت 3 سامسونگ را دنبال کرده باشید ؛ حتما به خاطر دارید که این اسمارت فون قرار بود در نسخه های مختلفی عرضه گردد.اما سوال اینجاست که کدام یک از این نسخه ها وارد کشور عزیزمان ایران می شود ؟!

Capture

برند سامسونگ نشان داده است که علاقه زیادی به عرضه اسمارت فون ها در نسخه های گوناگون دارد ! مثلا همین اسمارت فون گلکسی اس 4 را به یاد دارید که در دو نسخه عرضه شد.حال صحبت از این است که گلکسی نوت 3 نیز در دو نسخه گوناگون وارد بازر جهانی گردد.از تفاوت بارز در این دو نسخه گلکسی نوت 3 سامسونگ ؛ می توان به چیپ پردازنده آن اشاره کرد.قرار شده است در یکی از نسخه های گلکسی نوت 3 سامسونگ ؛ از چیپ پردازنده Exynos ( این چیپ پردازنده ساخت خود برند سامسونگ است ) استفاده گردد و نسخه دیگر گلکسی نوت 3 سامسونگ ؛ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ساخت کوالکام باشد.

بدنیست کمی هم در رابطه با سایر مشخصات فنی گلکسی نوت 3 سامسونگ برایتان بگویم.این اسمارت فون مجهز به پردازنده گرافیکی “ARM Mli-T628 MP6” و سه گیگ حافظه رم (LPDDR3) است.پردازنده 8 هسته ای Exynos 5420 هم یکی دیگر از نکات بارز این اسمارت فون است.صفحه نمایش گر گلکسی نوت 3 سامسونگ ؛ از نوع Super AMOLED می باشد که قابلیت ساپورت 1080p را دارا است.

حال دوباره به سوالی که در چند سطر بالایی مطرح کردم می رسیم ! سوال اینجاست که کدام یک از این نسخه ها وارد کشور عزیزمان ایران می شود ؟! بر طبق آخرین اخبار و گزارشات لو رفته از برند سامسونگ ؛ قرار است نسخه مجهز به پردازنده Exynos 5420 ؛ گلکسی نوت 3 سامسونگ وارد کشور عزیزمان ایران و اعراب حاشیه نشین خلیج همیشه فارس گردد.نسخه دوم گلکسی نوت 3 سامسونگ (مجهز به پردازنده اسنپدراگون 800) ؛ در بازار کشور های مختلف جهان عرضه می گردد.
» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *