شایعه عرضه ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Gear در 4 سپتامبر

شایعه عرضه ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Gear در 4 سپتامبر
  • 1392/5/27
  • بهرام مرتاضی
  • 0

Samsung-Galaxy-Gear

شایعه بلند مدت ساعت هوشمند سامسونگ تا ماه آینده به حقیقت می پیوندد. به گزارش Bloomberg منابعی خارج از شرکت اعلام کرده اند که این ساعت مچی مانند یک گوشی هوشمند عمل خواهد کرد و شما به وسیله آن قادر خواهید بود تماس بگیرید، ایمیل های خود را چک کنید و یا در اینترنت بگردید.

منابع Bloomberg عنوان کرده اند که نام دستگاه Galaxy Gear خواهد بود، نامی قبلاً ما آنها را در حق ثبت اختراعات شرکت سامسونگ شنیده بودیم. این گواهی حق ثبت ساعتی دیجیتالی مچی را معرفی می کند که به دور مچ سوار می شود و قابلیت ارسال ایمیل و وصل شدن به اینترنت را داراست. این دستگاه سامسونگ صفحه نمایشی با قابلیت انعطاف نخواهد داشت، اما به گفته منابع در واقع سامسونگ در حال کارکردن روی این موضوع است.

Samsung Galaxy Gear همانند پروژه ساعت مچی Apple سال جاری میلادی برای عموم در دسترس خواهد بود، این ساعت مچی 4 سپتامبر به نمایش در خواهد آمد، دقیقاً دو روز قبل از نمایشگاه IFA و همزمان با معرفی فبلت Galaxy Note 3.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا این گوشی به صورت مستقل عمل می کند یا آنکه طوری طراحی شده است که به گوشی هوشمند یا تبلت متصل شود. با عرضه دومین ساعت هوشمند سونی و آماده شدن Apple و Microsoft برای به بازار دادن ساعت های مچی هوشمند به نظر می رسد رقابت در این زمینه شدیدتر شده و شاهد آینده روشنی در این زمینه خواهیم بود.

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *