با برنامه Friday همه چیز را به خاطر داشته باشید

با برنامه Friday همه چیز را به خاطر داشته باشید
  • 1392/5/31
  • امیر امام جمعه
  • 2

شاید بسیاری از افراد سعی داشته باشند تا جزییات یک روز خود را با دقت به یاد بیاورند. یا این که اتفاقات رخ داده در یک زمان و مکان خاص را بر روی حافظه خود ثبت کنند. بدون شک چنین کاری غیر ممکن نیست و با تمرین های بسیار می توان به چنین درجه ای دست یافت. اما اگر وقت لازم برای چنین اموری را ندارید برنامه Friday به کمک شما می آید. در این مطلب قصد داریم به برخی از ویژگی های این برنامه که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است نگاهی بیاندازیم.

11

برنامه Friday در واقع یک مغز مجازی است که می تواند همیار دوم شما در کارهای روزمره باشد. این برنامه اتفاقات ، مخاطبین ، اماکن و … را در خود ذخیره می نماید. حتی قادر است لیستی از آهنگ های مورد علاقه شما را نیز تهیه کند. در حال حاضر این برنامه از طریق گوگل پلی قابل دریافت است. حجم آن 4.8 مگابایت می باشد و برای دریافت آن نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست زیرا کاملا رایگان می باشد.

در اولین تجربه استفاده از برنامه متوجه لوگو بسیار زیبا و در عین حال ساده برنامه خواهید شد. این نکته موجب می شود که برنامه تاثیر مناسبی برای اولین بار بر روی کاربر بگذارد.

12

برای استفاده از برنامه باید به حساب کاربری گوگل خود متصل شوید. البته برخی گزینه های امنیتی و هم چنین مربوط به همگام سازی را نیز بررسی نمایید. بعد از این حساب کاربری گوگل خود را اضافه کردید برنامه شروع به کار می کند. در اولین گام Friday مشغول به جمع آوری اطلاعات و فعالیت های روزانه شما می شود و در آخر آنها را بر روی جدول های بسیار زیبایی نمایش می دهد. قابلیت جالب دیگر برنامه مشخص کردن یک محدوده زمان دقیق و مشاهده جزییات مربوط به آن دوره می باشد. به طور مثال می توانید اطلاعات مربوط به هفته گذشته را به صورت مستقل مشاهده نمایید.

13

همان طور که در بالا توضیح دادیم برنامه از جداول برای نمایش اطلاعات استفاده می کند. در واقع جلوه های بصری به کار رفته در برنامه یکی از مهم ترین نقاط قوت آن می باشد. در درون این جدول ها اطلاعات مربوط به تماس ها ، پیام ها ، پست های الکترونیک ، تصاویر و زمان استفاده شما از شبکه های اجتماعی به نمایش در می آید. هم چنین در این برنامه قادر خواهید بود به طور مستقیم به حساب های کاربری خود در شبکه های فیسبوک ، توییتر و Foursquare متصل شوید و بر روی آنها استاتوس بگذارید. به طور معمول Friday در پس زمینه دستگاه شما فعالیت دارد و به گفته سازندگانش اطلاعات مربوط به کاربران را به هیچ نحوی آپلود نمی کند.

14

شاید برخی از کاربران گمان کنند که چنین برنامه ای استفاده چندانی ندارد. اما در حقیقت بسیاری از افراد آن قدر در زندگی روزمره خود مشغله دارند که حتی وقت نمی کنند به کارهایی که انجام داده اند فکر کنند. اما به کمک برنامه Friday می توانند در پایان هر روز گزارش کاری از اموری که با گوشی هوشمند خود انجام داده اند داشته باشند. هم چنین محیط ساده کاربری و گرافیک قابل قبول موجب به جذاب تر شدن آن می شود.

لینک رسمی برنامه بر روی Google Play

منبع : www.blog.gsmarena.com

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. من با این برنامه چند روز کار کردم. جالب بود. یعنی اطلاعاتمون روی سرور نمیره که زمانی هک بشه مطمئن باشیم؟ پس تقریبا توی کش گوشی میمونه اینطوری در صورت ریست شدن هم همه اطلاعات میره؟

    1. اطلاعات بر روی خود گوشی شما ذخیره می شود البته نه حافظه کش. البته شاید در داخل برنامه امکاناتی برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و آپلود آنها بر روی سرویس هایی همانند google drive وجود داشته باشد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *