استارت‌آپ ویکند اصفهان

استارت‌آپ ویکند اصفهان
  • 1392/6/6
  • محسن پاك نيت
  • 0

استارتاپ ویکند چیست؟

استارتاپ ویکند یک حرکت و رویداد جهانی برای بهبود وضعیت کارآفرینی در دنیا است. این رویداد آموزشی – تجربی افرادی را دور هم جمع می کند تا در عرض سه روز ایده ای را مطرح و پیاده سازی کنند. طیف شرکت کنندگان این رویداد طیف وسیعی است ، شما می توانید برنامهنویس،مدیرتجاری،طراحگرافیک ویا بازاریاب باشید ولی نکته مشترکی که بین شما و همه شرکت کنندگان استارتاپ ویکند وجود دارد این است که همه پر انگیزه و عاشق استارتاپ هستید و به دنبال آفرینش کسب و کار خود هستید.

این رویداد اولین بار تابستان سال 91 در کشور ایران و شهر تهران برگزار شد و سابقه برگزاری 6 دوره موفق را در کشور ایران دارد. در ادامه برگزاری این دوره ها، 13 – 15 شهریور ماه امسال نیز برای اولین بار در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

isfahan-startup-weekend

نحوه برگزاری این رویداد به چه شکل است

این رویداد در طول مدت 54ساعت(چهارشنبه تا جمعه) برگزار می شود ، ابتدا شرکت کنندگان ایده هایی را مطرح می کنند و پس از آن در مورد ایده ها رای گیری می شود تا ایده های برتر که تیم ها قرار است روی آن کار کنند مشخص شود. پس از آن تیم ها 2 روز فرصت دارند تا روی ایده ها کار کنند و ایده را به محصول تبدیل کنند. روز جمعه هم تیم ها محصول خود را به داورانی که همه آنها از صاحبان کسب و کارهای موفق هستند ارائه می دهند تا داوران گروه های برتر را انتخاب نمایند.

برای آشنایی بیشتر با روند اجرایی استارتاپ ویکند پیشنهاد می کنیم ویدیویی که تیم برگزاری اصفهان تدارک دیده است را در سایت آپارات مشاهده کنید.

استارتاپ ویکند اصفهان

چرا در این رویداد شرکت کنم؟

حتما می دانید که برای بررسی و پیاده سازی یک ایده شما نیاز به مشورت با صاحب نظران و افراد با تجربه و همینطور مشارکت با متخصصین رشته های متنوع دارید. از این نظر استارتاپ ویکند بهترین محل برای شروع کسب و کار شما است. زیرا مربیان و داورانی که در این رویداد حضور دارند همگی از صاحب نظران ایران در زمینه استارتاپ و کسب و کارهای آنلاین هستند و هر ثانیه این رویداد می تواند برای شما یک کارگاه آموزشی باشد و شما با مشورت با این دوستان درک بهتری از نیاز ها و باید های کسب و کارهای آنلاین پیدا خواهید کرد.

برای ثبت نام در استارتاپ ویکند اصفهان که در تاریخ 13 – 15 شهریور ماه برگزار خواهد شد میتوانید به آدرس http://isfahan.startupweekend.ir مراجعه نمایید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد از می توانید به سایت www.swisfahan.ir مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *