مشخصات کامل BlackBerry Z30 اعلام شد

مشخصات کامل BlackBerry Z30 اعلام شد
  • 1392/6/27
  • علیرضا
  • 4

BlackBerry-Z30-Full-Specs-List-Now-Available-384008-2

شرکت کانادایی بلک بری مشخصات گوشی جدید خود را اعلام کرد و به این گوشی لقب بزرگترین، سریعترین و پیشرفته ترین اسمارت فون را داد.

گوشی BlackBerry Z30 با نسخه 10.2 از سیستم عامل بلک بری در طی هفته های آینده عرضه خواهد شد. طبق اطلاعاتی که از وبسایت N4BB درز کرده است، این گوشی صفحه نمایشی 5 اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل خواهد داشت. یک پردازنده اسنپ دراگون اس 4 Pro با قدرت 1.7 گیگاهرتز و گرافیک آدرنو 320 چهار هسته ای به علاوه دو گیگابایت رم از دیگر مشخصات این اسمارت فون هستند. حافظه ذخیره سازی داخلی این دستگاه نیز 16 گیگابایت بوده که با استفاده از شکاف کارت حافظه میکرو اس دی می توان این فضا را ارتقا داد.

BlackBerry-Z30-Full-Specs-List-Now-Available-384008-3

در پشت این دستگاه نیز یک دروبین 8 مگاپیکسلی به همراه فلش ال ای دی، قابلیت فوکوس اتوماتیک و ضبط ویدئوهای فول اچ دی ( 1080p ) قرار دارد. در جلوی این دستگاه نیز یک دوربین 2 مگاپیکسلی به وجود دارد که برای مکالمات ویدئویی می توان از آنها استفاده کرد.

باتری این دستگاه نیز 2880 میلی آمپری می باشد و شرکت بلک بری ادعا می کند که با استفاده از آن می توان تا 25 ساعت استفاده های مختلفی از دستگاه تان داشته باشید. به طور معمول این باتری باید 18 ساعت مکالمه، 16 روز در حالت آماده به کار و 12 ساعت پخش ویدئوها را با یک بار شارژ پاسخگو باشد.

از دیگر مشخصات این اسمارت فون می توان به وای فای دو باند 802.11 a/b/g/n، قابلیت هات اسپات، نسخه چهارم بلوتوث کم مصرف، NFC و 4G LTE، پورت MicroHDMI، شتاب سنج، سنسور مجاورت ( Proximity ) و سنسور نور محیط اشاره کرد.

ابعاد این اسمارت فون 14.7 در 72 در 9.4 میلیمتر می باشد و وزن آن نیز 170 گرم خواهد بود.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. اولین گوشی هستش که باتریش پیشرفته خیلی خوبی داشته ولی ورنش میتونست بهتر باشه.در کل تو امنیت حرف اول و میزنه.جدیدا مقاله ای با عنوان سران دنیا از چه گوشی استفاده می کنند منتشر شده که (اوباما,نخست وزیر المان و نخست وزیر انگلستان) از این گوشی استفاده می کنند!

    1. یک سوال داشتم میخواستم بدونم اندروید هم ساپورت میکنه چند درصد از برنامه های اندروید رو هم ساپورت میکنه .؟؟؟؟

  2. سلام میخام گوشیبخرم بلک بری خوبه ولی تو شهر ما ایلام نمایندگی نداره اگه برای اپدیت کردن نیاز پیدا کنه چکار کنم و قیمت بازارش چقدر میشه میتونم اینترنتی بخرم تشکر از شما

  3. در جواب دوستمون که گفته بود که اندورید هم ساپورت می کند باید بگم یله شما می تونید با اپدیت ورژن 10.2 به 10.3 نرم افزار های اندروید هم روی اون نصب کیند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *