عمر باتری iPhone 5 به طور قابل توجه با iOS 7 کاهش داشته است

عمر باتری iPhone 5 به طور قابل توجه با iOS 7 کاهش داشته است
  • 1392/6/28
  • بهرام مرتاضی
  • 1

iOS 7 عرضه شد و از این پس مقالات زیادی درباره خصوصیات مختلف این سیستم عامل منتشر خواهد شد. بهبود کارایی در این سیستم عامل خیلی به چشم می آیند. حتی دستگاه های قدیمی Apple هم نظیر iPhone 4 با خصوصیات گرافیکی این سیستم عامل بهتر عمل می کنند، اما نکته خیلی عجیب اینجاست که Verizon iPhone 5 کاهش مصرف باتری بسیار زیادی نسبت به استفاده از iOS 6.1 از خود نشان می دهد. در زیر عکسی را مشاهده می کنید که در آن تست باتری در هنگام استفاده از Wi-Fi مشخص شده است :iosbattery

این تست ها توسط Ars Technica انجام شده است و در آن به طور جزیی به بررسی این سیستم عامل پرداخته شده است. با Andrew Cunningham نویسنده Ars تماس گرفته شده و از وی درباره این تست ها سوال شده است. او گفته است که هر تست را برای هر سیستم عامل دو بار تکرار کرده است.

البته در اینکه در هر بار آزمایش چه وبسایت هایی باز شده اند تفاوت هایی وجود دارد. Anandtech تست Wi-Fi را برای iPhone 5 با سیستم عامل iOS 7 انجام داده است و طول عمر باتری 8.9 ساعت را اعلام کرده است. این در حالی است که این رقم چیزی بین دو عدد 11.01 ساعت برای iOS 6.1 و 7.4 ساعت برای iOS 7 است که Ars اعلام کرده است.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. مرسی از مطالب خوبتون..
    موضوع این مقاله باید بشه “مصرف باتری iPhone 5 به طور قابل توجه با iOS 7 افزایش داشته است.”
    وقتی از کلمه “مصرف” استفاده کردین باید از کلمه “افزایش” استفاده کنید.
    اگر از کلمه “عمر باتری” استفاده میکردین کلمه “کاهش” مناسب بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *