سازنده نکسوس 10 بعدی ایسوس است؟

سازنده نکسوس 10 بعدی ایسوس است؟
  • 1392/6/28
  • علیرضا
  • 0

google-nexus-10-logo

نکسوس 7 واقعا یکی از تبلت های فوق العاده ای است که نظر خیلی از اهالی دنیای تکنولوژی را به خود جلب کرد. تبلتی جمع و جور که از سخت افزاری قدرتمند در حد یک تبلت عالی استفاده می کرد و البته قیمت مناسبی هم داشت. فقط 199 دلار. البته اینها مربوط به نسخه اورجینال نکسوس 7 است. اما نسخه 2013 این تبلت نیز تولید شد و باز هم با استقبال فراوان کاربران و تحسین های زیاد کارشناسان روبرو شد.

اما سال گذشته تبلت 10 اینچی سری نکسوس را شرکت سامسونگ تولید کرد ولی به اندازه نکسوس 7 به موفقیت های آنچنانی دست پیدا نکرد و به نظر می رسد که گوگل هم از این موضوع خوشحال نشده است و به فکر جایگزینی برای سامسونگ افتاده است تا ساخت نکسوس 10 اینچی را به آن محول کند و چه شرکتی بهتر از ایسوس که نکسوس 7 را فوق العاده طراحی می کند؟

البته این خبر هنوز به صورت رسمی از سوی گوگل تایید نشده است ولی طبق یک توییت از فردی به نام Ray که ظاهر در PC World انگلستان فعالیت می کند این خبر اعلام شده است و همچنین عکسی نیز در ادامه آن وجود دارد که قبل از نام Nexus 10 نام شرکت Asus نوشته شده است.

Nex10-2013

البته هنوز باید منتظر ماند و دید که آیا گوگل این خبر را رسما تایید می کند یا نه. البته ساندرا پیچای رئیس بخش های اندروید و کروم قبلا اعلام کرده بود که سامسونگ نسل بعدی نکسوس 10 را خواهد ساخت. اما سایت های خبری متعددی از ساخته شدن نکسوس 10 توسط ایسوس خبر می دهند.

پی نوشت: شخصا امیدوارم که اگر ایسوس می خواهد نکسوس 10 طراحی کند، مثل Nexus 7 2013 اینقدر حاشیه های بالا و پایین را زیاد در نظر نگیرد 🙂

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *