HP از لپ تاپ تشخیص گر حرکت به همراه تبلت بدون فن رونمایی کرد.

HP از لپ تاپ تشخیص گر حرکت به همراه تبلت بدون فن رونمایی کرد.
  • 1392/6/28
  • بهرام مرتاضی
  • 0

HP امروز از دو دستگاه جدیدش رونمایی کرد. ابتدا مدل خاصی از لپ تاپ های Envy 17 اش، که دارای قابلیت Leap Motion (تشخیص حرکت) سنسور حرکتی است و دوم تبلت 13 اینچی که اولین تبلتی است که از پردازنده Haswell بدون فن استفاده می کند.

2013-09-19-image-1

ورژن HP Envy 17 Leap Motion تقریباً همان Envy 17s است که در بازار موجود است، البته اینبار HP یک سنسور تشخیص حرکت را زیر کیبورد جاسازی کرده است که به شما این توانایی را می دهد تا سیستمتان را فقط با اشارات دستتان کنترل کنید. بعد از اینکه سنسور برای انجام کارش تنظیم شد، می توانید آن را با کلید های ترکیبی Fn+Space فعال کنید. البته می توانید به فروشگاه Leap Motion Airspace و نرم افزارهای جالب را از آنجا دریافت کنید.

2b

دستگاه Leap Motion به صورت جداگانه

قبلاً زمانی که Leap Motion به صورت دستگاهی جدا بررسی کردیم دریافتیم که با حرکت دست به خوبی کار می کند، البته بعد از مدتی کار کردن ممکن است خسته شوید، زیرا نرم افزار هم به خوبی برای این کار طراحی نشده است، جالب است زمانی که این قابلیت را بر روی لپ تاپ تست کردیم، دریافتیم که با تفاوت بسیار زیادی نسبت به دستگاه جداگانه اش کار می کند. به خصوص که HP عنوان کرده بود مراقب مصرف باتری در زمان استفاده از Leap Motion باشیم.

HP Envy 17 علاوه بر قابلیت Leap Motion، از بدنه آلومینیومی بهره می برد، کیبورد نوری، صفحه نمایش 17 اینچی لمسی +HD دیگر سخت افزار های این دستگاه هستند. شما برای انتخاب پردازنده Intel و پردازنده گرافیکی Nvidia چند حق انتخاب خواهید داشت. این لپ تاپ از 16 اکتبر با حداقل قیمت 1049 دلار در دسترس خواهد بود.

leap-motion-review

تست Leap Motion

در کنار لپ تاپ مجهز شده به سیستم تشخیص حرکت، HP همچنین یک تبلت 13 اینچی را نمایش داد، Spectre 13 X2، که از پردازنده های جدید فوق کم مصرف Haswell سری Y شرکت Intel که از فناوری بدون فن بهره می برد استفاده می کند. علاوه بر این تبلت کمی بزرگ و سنگین تر نسبت به سایر تبلت های 13 اینچی است.

2013-09-19-image-2

مثل Envy 17 تبلت Spectre 13 X2 هم بدنه آلومینیومی دارد، و البته یکسری از پردازنده های Haswell که می توانند انتخاب شما باشند، رم 4 یا 8 گیگابایت و حداکثر حافظه 128 گیگابایت. HP ادعا کرده است با وجود صفحه نمایش 13 اینچ این تبلت تا 7.5 ساعت طول عمر باتری دارد. اما البته این مورد به اینکه این تبلت چقدر بدون فن گرم شود بستگی دارد. این تبلت متنوع با از 16 اکتبر با حداقل قیمت 1099 دلار در دسترس خواهد بود.

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *