نسخه جدید Skype برای آیفون و آیپد منتشر شد

نسخه جدید Skype برای آیفون و آیپد منتشر شد
  • 1392/6/30
  • علیرضا
  • 0

Skype

اسکایپ یکی از بهترین راه ها برای برقراری ارتباط با دیگران است. البته در کشور ما برای استفاده از این سرویس معتلق به شرکت مایکروسافت باید از نرم افزارهای دیگری استفاده کرد که حتما خودتان بهتر از آن خبر دارید. اما با این وجود در کشور ما اسکایپ هنوز هم طرفداران بسیار دارد.

احیانا اگر از کاربران دستگاه های آیفون و آیپد شرکت اپل هستید باید بدانید که نسخه جدید اپلیکیشن اسکایپ برای دستگاه های شما منتشر شده است. البته فکر نکنید که این نسخه دارای رابط کاربری جدید و متناسب با iOS 7 است؛ خیر، ظاهر قبلی حفظ شده است اما یک قابلیت جدید به علاوه چندین بهبود در بخش های مختلف این اپلیکیشن لحاظ شده است.

قابلیت جدید اسکایپ برای آیفون و آیپد، استفاده گروهی از تماس های تصویری است. یعنی می توانید یک جمع دوستانه تشکیل داده و از طریق اسکایپ با هم تماس تصویر برقرار کنید. مایکروسافت می گوید که این قابلیت بیشتری درخواست را از طرف کسانی که در وبسایت آیتونز کامنت می گذاشتند داشته است.

اما این نسخه دارای بهبودهایی نیز می باشد. مثلا کیفیت تماس های صوتی و تصویری بیشتر شده و صفحه شماره گیری ( Dial Pad ) و بخش Accessibility نیز بهبود یافته اند. اگر در نسخه های قبلی اسکایپ کندی هایی را مشاهده می کردید، در این نسخه دیگر خبری از آنها نخواهد بود و به طور کلی سریع تز و روان تر از قبل عمل می کند. چندین اشکال نرم افزاری که در نسخه های قبلی وجود داشته اند نیز برطرف شده است.

نسخه 4.12 اسکایپ قابل نصب روی iOS 5 به بالاتر می باشد و چیز جدیدی برای iOS 7 ندارد به جز یک اشکال نرم افزاری! پس از اینکه دستگاه مبتنی بر iOS 7 خود را ریبوت کنید، تا زمانی که با استفاده از کد دسترسی ( Access Code ) دستگاه را آنلاک نکنید، اپلیکیشن اسکایپ به صورت اتوماتیک شروع به کار نخواهد کرد. بنابراین باید منتظر ارائه یک بروز رسانی کوچک در چند روز آینده باشیم تا این مشکل برطرف شود.

دانلود اسکایپ برای آیفون از فروشگاه iTunes

دانلود اسکایپ برای آیپد از فروشگاه iTunes

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *