معرفی ZTE GEEK ؛ اولین اسمارت فون دارای پردازنده تگرا 4 جهان

معرفی ZTE GEEK ؛ اولین اسمارت فون دارای پردازنده تگرا 4 جهان
  • 1392/7/4
  • سهیل دارائی
  • 0

“ZTE ” نام یک برند چینی است که به تازگی جدید ترین پرچم دار خود را تحت عنوان نام Geek رونمایی کرده است.در ماه اپریل میلادی ( اردیبهشت ماه شمسی ) ؛ طی برگزاری کنفرانس IDF که محل برگزاری آن شهر پکن کشور چین بود ؛ شایعات و شنیده هایی پیرامون اسمارت فون جدید و نوظهور برند ZTE به گوش می رسید.جالب است بدانید که در آن زمان ؛ اغلب بر این باور بودند که این اسمارت فون نو ظهور چینی ؛ پردازنده ای دو هسته ای ( ATOM برند اینتل با فرکانسی معادل 2 گیگاهرتز) خواهد داشت.همچنین تصور می کردند که نمایش گر این اسمارت فون ؛ رزولیشنی ( کیفیت تصویر ) معادل 720p داشته باشد.اما باید بگویم که همه چیز به صورت دیگری رقم خورد ! چند ماه پس از برگزاری این کنفرانس ؛ در ماه جولای میلادی (تیرماه شمسی) ؛ اسمارت فون نو ظهور برند ZTE همه را شگفت زده کرد !

Capture

چرا که قرار بر این شد تا برند ZTE ؛ در اسمارت فون نو ظهورش ؛ از پردازنده چهار هسته ای تگرا 4 استفاده نماید.حتی نمایش گر این اسمارت فون نیز طبق شایعات درست از آب در نیامد و فراتر از شایعات پیش رفت ! چرا که قرار بر این شد تا در این اسمارت فون ؛ از نمایش گری با رزولیشن 1080p استفاده گردد.( گفتنی است که این اطلاعات به دست آمده ؛ مربوط به بازه زمانی ای است که برند ZTE ؛ برای دریافت مجوز از سوی کمیسیون ارتباطات کشور چین ؛ اطلاعات لازمه از اسمارت فون نو ظهورش را در اختیار کارشناسان کمیسیون ذکر شده قرار داد).

Capture

سرانجام برند چینی ZTE ؛ در طی برگزاری نمایشگاه بین المللی ارتباطات همراه شهر پکن از “ZTE GEEK” رو نمایی کرد.باید اذعان کنم که بر طبق آخرین قیمت گذاری انجام شده روی این اسمارت فون ؛ شما می توانید تنها با 308 دلار یک “ZTE GEEK” داشته باشید ! شاید بد نباشد کمی در رابطه با مشخصات فنی اسمارت فون ZTE GEEK برایتان بنویسم.اسمارت فون ZTE GEEK ؛ مجهز به نمایش گری پنج اینچی با رزولیشن یاد شده ؛ یعنی 1080p ؛ پردازنده تگرا 4 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز (این پردازنده قدرت مند ؛ ساخت برند NVDIA است) و حافظه رم دو گیگابایتی است.

Capture

همچنین باتری تعبیه شده برای این اسمارت فون ؛ یک باتری 2300 میلی آمپر ساعتی می باشد.یکی از جنبه های منفی موجود در اسمارت فون “ZTE GEEK” ؛ بازار فروشش است.چرا که تنها بازار فروش در نظر گرفته شده برای این اسمارت فون قدرت مند ؛ همان کشورکمپانی سازنده ؛ یعنی کشور چین می باشد.هنوز اطلاعاتی از فروش اسمارت فون “ZTE GEEK” در بازارهای جهانی در دسترس نمی باشد.

» منبع :  phonearena  «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 0 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *