Apple طراحان برجسته Nike را استخدام می کند.

Apple  طراحان برجسته Nike را استخدام می کند.
  • 1392/7/8
  • بهرام مرتاضی
  • 0

Apple یکی از طراحان موفق Nike را برای تولید محصولات پوششی به استخدام Cupertino درآورد. Ben Shaffer به عنوان مدیر و ابداع کننده پوشاک ورزشی و یکی از بازوهای توانمند در توسعه محصولات این شرکت نظیر Nike FuelBand بوده است که گفته می شود مورد توجه مدیران Apple قرار گرفته است.

هنوز کاملاً مشخص نیست که مقام Sheffer در Apple چه خواهد بود اما خوب می توان حدس زد که این فرد برای تولید محصولی است که خیلی وقت است شایعاتی از آن به گوش می رسد، iWatch. اواخر سال Apple توجه زیادی به استخدام افراد مستعد برای تولید این ساعت هوشمند کرده است.

2013-09-27-image-13

جولای امسال بود که خبر استخدام متخصصین در زمینه سنسورهای سلامت بدن توسط Apple برای تولید یک ساعت مچی منتشر شد و درست یک ماه پیش بود که این شرکت Jay Blahnik یکی از مربیان بدنسازی را که در پروژه FuelBand شرکت داشتند را استخدام کرد.

Tim Cock درباره انتخاب هایش برای محصولات پوشاک شفاف صحبت کرده است، او در کنفرانس D11 اعلام کرد که ایده ساعت های هوشمند و سایر محصولات پوشاک مشابه خیلی جالب به نظر می رسد و بازار هم در این زمینه جای پیشرفت بسیار دارد.

Apple یکی از اولین شرکت هایی بود که شایعات ساخت ساعت هوشمند از آن به گوش رسید. خیلی ها منتظر بودند که تا پایان امسال خبری از یک ساعت هوشمند از این شرکت بشنوند که البته این اتفاق هنوز امکان دارد بیافتد، البته طبق اخبار منتشر شده این ساعت احتمال دارد تا اواخر سال 2014 عرضه نشود چرا که هنوز اشکالات مهندسی پیچیده ای در این زمینه هست که هنوز حل نشده است.

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *