شبیه ساز LG G2 برای دستگاه های اندرویدی

شبیه ساز LG G2 برای دستگاه های اندرویدی
  • 1392/7/9
  • علیرضا
  • 0

1

همیشه می گویند که دیدن یک تصویر بهتر از گفتن هزاران کلمه در توصیف یک مکان یا چیز خاص است. اما حالا که تکنولوژی به قدر کافی پیشرفت کرده است می توانیم چیزهای مختلفی را به صورت مجازی تجربه کنیم. از گردش در یک شهر اروپایی گرفته تا تست کردن آخرین قابلیت های گوشی های جدید بازار. بله درست شنیده اید. شما می توانید قابلیت های گوشی هوشمند LG G2 که در واقع آخرین پرچمدار شرکت LG می باشد را به راحتی تست کنید و در صورت تمایل خود گوشی را خریداری کنید.

در واقع یک اپلیکیشن توسط شرکت LG منتشر شده است که با نصب آن روی گوشی خود می توانید از شش قابلیتی که G2 ارایه می شود استفاده کنید. این قابلیت های عبارتند از KnockON، Guest Mode، Slide Aside، QuickMemo، Capture Plus و Clip Tray. در حقیقت نه تنها می توانید اطلاعات خوبی در مورد این قابلیت بدست بیاورید بلکه می توانید به راحتی با آنها کار کنید.

2

برای شروع کافیست اپلیکیشن شبیه سازی LG G2 را از پایان مطلب دریافت کرده و نصب کنید. سپس برنامه را باز کنید. مشاهده می کنید که در صفحه اصلی قابلیت هایی که در بالا ذکر کردیم به شما نشان داده می شوند.

مثلا قابلیت KnockON به شما این اجازه را خواهد داد که صفحه نمایش گوشی را به سرعت و تنها با دو بار تپ کردن خاموش یا روشن کنید.

قابلیت بعدی نیز که کارش تقریبا از اسم آن پیداست. Guest Mode برای افرادی خوب است که می خواهند دستگاه خود را به مدت کوتاهی به دیگران بدهند. با استفاده از این قابلیت می توانند دسترسی به برخی برنامه ها و قابلیت های اندروید را محدود کنند. مثال بارزی که در این زمینه می توان از آن یاد کرد، تبلت جدید گوگل یعنی Nexus 7 2013 است که به کاربران این امکان را می دهد تا با ایجاد یک پروفایل محدود بتوانند نظارت خوبی بر کارهای انجام شده داشته باشند.

3

قابلیت دیگری نیز به نام Slide Aside وجود دارد که اپلیکیشن ها را برای شما ذخیره می کند تا در زمانی دیگر که خواستید به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کنید. برای استفاده از این قابلیت کافیست سه انگشت خود را روی صفحه قرار دهید و به سمت چپ بکشید. اکنون اپلیکیشن در همان وضعیت ذخیره می شود. حالا برای باز گردانی آن دوباره سه انگشت خود را روی صفحه قرار داده و به سمت راست بکشید. مشاهده خواهید کرد که اپلیکیشن مذکور در همان وضعیت قبلی ظاهر می شود.

قابلیت QuickMemo نیز برای یادداشت برداری سریع کاربرد دارد. کافیست نوار نوتیفیکیشن اندروید را پایین کشیده و QuickMemo را انتخاب کنید تا به سرعت بتوانید یادداشت برداری نمایید.

جمع بندی

در صورتی که قصد خرید این اسمارت فون جدید شرکت ال جی را دارید، بهتر است که از این اپلیکیشن استفاده کنید. مسلما نمی توانید تمامی قابلیت های این گوشی را تست کنید اما دید خوبی از قابلیت های نرم افزاری آن بدست خواهید آورد.

دریافت LG G2 Emulator از گوگل پلی

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *