گوشی هوشمند Lenovo Vibe X

گوشی هوشمند Lenovo Vibe X
  • 1392/7/11
  • امين قاسمي‌زاده
  • 0

گوشی هوشمند Lenovo Vibe X همراه با صفحه نمایش ۵ اینچی و سیستم عامل آندروید ۴٫۲ به بازار می‌آید.

ش
محصولات لنوو در سطح جهانی، لپ‌تاپ‌های تینک‌پَد (ThinkPad) و رایانه‌های رومیزی تینک‌سِنتر (ThinkCenter) که به همراه بسته‌های نرم‌افزاری تینک‌وَنتِج (ThinkVantage) ارائه شده و همچنین نمایشگرهای تینک‌ویژن (ThinkVision) و انواع لوازم جانبی رایانه را شامل می‌شود. شرکتی که هم اکنون دومین فروشنده لپ تاپ در جهان است الآن قصد کرده است با گوشی هوشمند خود پا به عرصه رقابت در میان گوشی‌های هوشمند بگذارد.
آخرین خبرها از این گوشی هوشمند این است که با نام Vibe X و همراه با سیستم عامل آندروید ۴٫۲ به دست علاقه‌مندان خواهد رسید.لنوو گوشی هوشمند خود را با صفحه نمایش 5 اینچی وارد بازار خواهد کرد.وضوح صفحه نمایش ۴۴۰ پیکسل در هر اینچ است. وزن این گوشی هوشمند همان چیزی بود که در ذهن طراحان بود. وزن این گوشی ۴٫۱ اونس است.
دوربین این گوشی هوشمند بسیار مناسب است. یک سنسور ۱۳ مگا پیکسلی همراه با BSI برای عقب و یک سنسور ۵ مگا پیکسلی برای جلو با زاویه ۸۴ درجه ای طراحی شده است.
پردازنده 1.5GHz چهار هسته ای MTK ۶۵۸۹T به عنوان موتور این گوشی هوشمند کار می‌کند.این گوشی هوشمند همراه با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۲GB RAM است. البته اگر قرار است صادق باشیم بهتر است بگویم که کمی تنبلی و کندی این گوشی برای واکنش به درخواست اذیت کننده است و این امر با وجود پردازنده چهار هسته ای کمی نا امید کننده است. این گوشی هنوز وارد بازار نشده است و من امیدوارم تا قبل از این که به بازار عرضه شود مشکلات این‌گونه حل شود. ما هنوز اطلاعاتی در مورد محدوده قیمت گذاری و امکانات دیگر این گوشی نداریم. البته تنها شنیده‌ایم که این گوشی هوشمند قرار نیست در ایالت متحده آمریکا عرضه شود ولی در بقیه کشورهای دنیا پخش خواهد شد و از ماه دسامبر در هند عرضه خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *