طرفداران مشتاق خرید LG G2 در صف خرید این تلفن هوشمند شگفت‌انگیز

طرفداران مشتاق خرید LG G2 در صف خرید این تلفن هوشمند شگفت‌انگیز
  • 1392/7/12
  • محسن پاك نيت
  • 1

سلام؛

همونطور که قبلا به اطلاع شما رسوندیم، شرکت مدیا پردازش، نمایندگی رسمی شرکت ال‌جی در ایران، گوشی هوشمند ال‌جی جی2 رو در تاریخ 13 مهر 1392، به صورت رسمی در تهران عرضه می‌کنه و به 100 نفر اول که این گوشی رو خریداری کنن، 50% تخفیف می‌ده.

در خبری که همین الآن به دست ما رسید، روابط عمومی شرکت ال‌جی تصاویری رو منتشر کرده که نشون می‌ده صف‌های بسیار طولانی از مشتاقان خرید این گوشی در پاساژ قائم تجریش ایجاد شده و تعداد این افراد از 100 نفر هم بیشتر شده. بنابراین، افرادی که قصد دریافت تخفیف 50درصدی رو داشتن و هنوز در محل حاضر نشدن، دیگه شانسی برای دریافت این تخفیف نخواهند داشت.

G2-pre-sale-01

وبلاگ رسمی ال‌جی در ایران، در توضیح این تصاویر نوشته:

سلام

شبتون بخیر،

کمتر از ۴۰ ساعت به شروع فروش رسمی LG G2 مانده است و هواداران و کسانی که به این گوشی و البته فروش ویژه LG علاقمند هستند شروع به صف کشیدن در مقابل پاساژ قائم کشیده‌اند!

بله، از اواسط امروز خریداران شروع به صف کشیدن در مقابل پاساژ کردند و جای تشکر دارد که خود این دوستان با همکاری هم نظم جالبی را ایجاد کرده‌اند. ( حتی برای خود لیستهایی آماده کردند و اسم مینویسند که البته این لیست برای تیم ال جی اعتباری ندارد و فقط باعث نظم بین دوستان شده است)

شاید نکته جالب و مهم تعداد این دوستان باشد که تا ساعت ۸ شب حدود ۱۰۰ نفر شده بودند :)

پس اگر از راه دور میخواهید تشریف بیاورید بد نیست قبل از آمدن توجهی به این عکسها هم بیاندازید.

باز هم از همکاری همه شما برای ایجاد نظمی درخور هر ایرانی ممنونیم

سلامت و موفق باشید.

/پایان خبر/

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام
    جالبه !
    بهتر بود مدیا پردازش این کار را از طریق اینترنت و با استفاده از قرعه کشی انجام میداد،به این صورت که خریداران با ثبت نام شانس خود را امتحان میکردند نه اینکه این همه آدم رو معطل کنه.البته هدفش این بوده که مشتری ها رو به مقر خودش بکشه !

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *