تصاویر و اطلاعات جدیدی از نسخه 4.4 اندروید ( کیت کت ) درز کرد

تصاویر و اطلاعات جدیدی از نسخه 4.4 اندروید ( کیت کت ) درز کرد
  • 1392/7/12
  • علیرضا
  • 0

1

گوگل در حال حاضر تایید کرده است که نام نسخه بعدی سیستم عامل محبوبش کیت کت خواهد بود. البته گوگل هنوز اطلاعات بیشتری در مورد اندروید 4.4 یا همان کیت کت منتشر نکرده است و همه را منتشر نگاه داشته تا همزمان با معرفی نکسوس 5، اندروید 4.4 را نیز معرفی کند.

البته برخی اطلاعات مربوط به کیت کت و تصاویر آن درز کرده اند که قبلا در گویا آی تی به آنها اشاره کرده بودیم. ظاهرا کسانی که پشت این خبرها هستند شانس این را داشته اند تا با نسخه جدید اندروید کمی کار کنند. هرچند که آنها می گویند این نسخه از اندروید هنوز تکمیل نشده بوده و همه جای آن نام Key Lime Pie به چشم می خورده است. آنها همچنین به این نکته اشاره می کنند که قابلیت هایی که در شایعات به آنها اشاره شده بود در نسخه ای از اندروید 4.4 که آنها با آن کار می کرده اند وجود داشته است.

البته آنها چیزهای بیشتری نیز پیدا کرده اند که مربوط به بخش پرینت و پرداخت در منوی تنظیمات نسخه بعدی اندروید می شده است. این گزینه ها نهایتا به کاربران این امکان را می دهند تا بتوانند از طریق NFC و از طریق تمامی دستگاه های اندرویدی پرداخت های خود را انجام دهند.

در همین زمان گزینه دیگری در بخش تنظیمات اندروید با نام Wireless display مشاهده شده که شامل Miracast بوده است. همچنین یک گزینه جدید نیز در بخش Wireless & networks با نام Manage Mobile Plan دیده شده است. به نظر می رسد که این قابلیت امکان استفاده از دیتا را به هنگام اتصال به یک هات اسپات شخصی برای اپلیکیشن های پس زمینه و محروم از استفاده از اینترنت موبایل، فراهم می کند.

همچنین انتظار می رود که کیت کت هم با همان رابط کاربری جیلی بیلی عرضه شود. البته با همراه تغییرات نه چندان محسوس در بخش قفل صفحه، صفحه خانگی، داک و نوار نوتیفیکیشن ها. هرچند که انیمیشن ها نسبت به قبل نرم و روان تر شده اند.

برخی از اپلیکیشن های سیستم نیز دچار تغییراتی شده اند. مثل اپلیکیشن Dialer و Gallery که اکنون از طریق منوها امکان چاپ تصاویر به هنگام مشاهده آنها را به کاربر می دهد ) و تغییراتی از این دست. البته گفته می شود که اندروید 4.4 شامل یک سری اپلیکیشن های جدید مثل Drive، Keep و QuickOffice می شود.

با تمام این صحبت ها هنوز مشخص نیست که تغییرات ذکر شده در نسخه نهایی کیت کت نیز اعمال خواهند شد یا خیر. اگر همه چیز طبق خبرها پیش برود باید تا قبل از پایان ماه جاری میلادی ( تا اواخر مهر یا اوایل آبان ) منتظر عرضه اندروید 4.4 یا کیت کت باشیم.

در ادامه نیز می توانید تصاویر جدیدی که از اندروید 4.4 درز کرده است را مشاهده کنید.

2 3 4 5 6

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *