نسخه 17 Feedly برای اندروید منتشر شد

نسخه 17 Feedly برای اندروید منتشر شد
  • 1392/7/25
  • علیرضا
  • 1

Feedly-for-Android-17-Now-Available-for-Download

هفدهمین نسخه از اپلیکیشن خبرخوان خوان فیدلی برای کاربران سیستم عامل اندروید منتشر شد. این نسخه یک بروز رسانی بزرگ برای اندروید در بر دارد و باعث بهبود تجربه کلی کاربران در کار با این برنامه خواهد شد.

اول از همه باید به این موضوع اشاره کنیم که توسعه دهندگان فیدلی می گویند این نسخه سه برابر سریع تر از نسخه های قبلی در هنگام شروع به کار شده است. پس اگر شما یک لیست بلند بالا و سنگین از فید وبسایت های مختلف را نیز داشته باشید، مشکلی نخواهد بود و فیدلی به سرعت آنها را بارگذاری می کند. ویجت های جدیدی نیز به این نسخه اضافه شده اند که می توانند روی صفحه خانگی ( Home Screen ) اندروید قرار گرفته و به سرعت مطالب را در اختیار شما قرار دهند. بخش دیگری نیز به نام Discover Section در این نسخه قرار گرفته است. همچنین با بهبودهایی که در نسخه 17 فیدلی لحاظ شده است، کاربران از قدرت خوانایی بیشتری برخوردار خواهند بود.

در ورژن های قبلی فیدلی دو مشکل اساسی وجود داشت. مشکل بروز رسانی اتوماتیک فیدها ( Auto-Refresh ) و مشکل جستجوی فید وبسایت های مختلف. در این نسخه هر دو مشکل حل شده اند و دیگر شاهد نقصی در آن نخواهیم بود.

اما شاید جالب ترین چیزی که در این نسخه شاهد آن هستیم، بهینه سازی فیدلی برای کار در ساعت هوشمند سامسونگ یعنی Galaxy Gear می باشد. هرچند که امکان خواندن مطالب طولانی آن هم در آن سایز کوچک صفحه نمایش Galaxy Gear امکانپذیر نخواهد بود ولی حداقل می توان تیتر مطالب را مشاهده کرد و از اخبار روز به صورت کوتاه آگاهی یافت.

هم اکنون می توانید Feedly 17 را از وبسایت مکان های زیر دریافت کنید.

دریافت Feedly 17 برای اندروید از وبسایت Google Play

دریافت Feedly 17 برای اندروید از وبسایت کافه بازار

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. درود بر شما
    مشکل اصلی نسخه قبل برای من،کوچک بودن فونت ها بود که با قرار دادن در حالت Extera Large باز هم متن بسیار ریز و ناخوانا بود.امیدوارم این مشکل در این نسخه حل شده باشه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *