سامسونگ گواهی ایزو 50001 دریافت کرد

سامسونگ گواهی ایزو 50001 دریافت کرد
  • 1392/8/1
  • ITTeach
  • 0

Samsung Awarde ISO50001 Certification Across All Business Sites 1

سئول – کره – 21 اکتبر 2013 – سامسونگ اعلام کرد که به عنوان نخستین شرکت در کره موفق به دریافت گواهی ایزو 50001 شده است. تمامی کسب‌وکارهای خارجی و داخلی این شرکتآن هم فقط بعد از گذشت دو سال از معرفی این استاندارد موفق به دریافت این گواهی شده‌اند. ایزو 50001 یک استاندارد بین‌المللی است که سامسونگ به دلیل التزامش در زمینه ساخت محصولات کم‌مصرف و همچنین کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای دریافت کرده است. گفتنی است که سامسونگ از سال 2008 تاکنون توانسته در تمامی بخش‌های کسب‌وکار خود تا 57 درصد میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای خود را کاهش دهد.

کیم هائنجیل (Kim Haengil)، رییس مرکز محیط زیست و ایمنی سامسونگ در اینباره گفت:‌ “گواهینامه ایزو 50001 نشان‌دهنده تعهد ما در راستای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در تمامی بخش‌های شرکت است. ما افتخار می‌کنیم که نخستین شرکت در کره هستیم که موفق به دریافت این گواهینامه آن هم در یک زمان کوتاه شده‌ایم. ما همچنان این سیاست‌ها را ادامه می‌دهیم تا در زمینه کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و مدیریت انرژی در جهان پیشگام شویم”.

ایزو 50001 توسط سازمان بین‌المللی استانداردسازی مطرح شده و از ماه ژوئن 2011 حالت اجرایی به خود گرفته است. این ایزو در واقع یک سیستم مدیریت انرژی در سطح جهانی است که مراحل و فرآیند برنامه‌ریزی تا اجرا و عملکرد کاهش انرژی را دربرمی‌گیرد.

Samsung Awarde ISO50001 Certification Across All Business Sites 2

مقر سامسونگ در شهر “گامی” در کره جنوبی اولین بخش از سامسونگ است که در ماه ژوئیه 2011 و بقیه شش کسب‌وکار دیگر این شرکت در ژوئیه 2012 موفق به دریافت این گواهینامه شده‌اند.

سامسونگ قصد دارد که با شناسایی و آدرس‌دهی سیستماتیک عوامل اتلاف انرژی، میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای خود را نیز کاهش دهد. این شرکت همچنان سیاست‌های اجرایی خود را نه تنها برای مدیریت انتشار کربن، بلکه برای کاهش آن ادامه خواهد داد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *