وقتی تصویر تبلت نکسوس 8 نیز لو می رود !

وقتی تصویر تبلت نکسوس 8 نیز لو می رود !
  • 1392/8/12
  • سهیل دارائی
  • 0

امروز اتفاق جالبی افتاد ! به صورت کاملا عجیبی یک وب سایت اینترنتی از تصاویر مربوط به تبلت Nexus 8 رونمایی کرد ! وب پیج اینترنتی “Apps & Entertainment promotional page” یک صفحه تبلیغاتی می باشد که اگر به این وب پیج مراجعه فرمایید ؛ متوجه تصویری خواهید شد که دختر بچه ای مشغول کار با تبلت Nexus 7 می باشد ؛ تا به اینجا همه چیز طبیعی است !

01.

حال اگر با اسکرول ماوس خود کمی پایین تر بیاییم تصویر دیگری خواهیم دید که خانمی خودجوش ! مشغول کار با تبلت Nexus 8 است که کاملا تصویری واضح از تبلت Nexus 8 را به ما می دهد!

001-500x500

آن چه که از این تصویر کاملا واضح به صورت خودجوش می توانیم استنباط کنیم ؛ وجود دکمه های هدایت لمسی درون صفحه تاچ اسکرین این تبلت است.همچنین اگر به آیکون های موجود در قسمت نوار وضعیت این تبلت در عکس توجه فرمایید ؛ مشخص است که تبلت Nexus 8 از سیستم عامل اندروید 4.4 ( کیت کت ) بهره مند می باشد.حال شاید افرادی این سوال را مطرح کنند که احتمال دارد این تبلت ؛ تبلت Nexus 7 باشد ؛ باید اذعان کنم که ؛ در عکس موجود حاشیه های این تبلت کاملا واضح است که شدیدا باریک شده اند به همین جهت اصلا نمی تواند تبلت Nexus 7 باشد ! و این که این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که کمپانی گوگل تا به حال در تیزر های تبلیغاتی خود ؛ از محصولات فرضی ای که وجود خارجی ندارند استفاده نکرده است ؛ پس با استناد به همین نکته هم می شود یقین کرد که تصویر لو رفته ؛ مربوط به تبلت Nexus 8 این کمپانی است.در پایان باید اضافه کنم که ؛ بایستی به آینده تبلت Nexus 8 امیدوار بود ؛ چرا که کمپانی گوگل امیدواری زیادی به تبلت Nexus 8 دارد و آن را جایگزین مناسبی برای تبلت Nexus 10 خود می داند که عملکرد قابل قبولی نداشت.

» منبع : slashgear «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *