آپدیت مک: حل مشکل GMail در OS X Mavericks

آپدیت مک: حل مشکل GMail در OS X Mavericks
  • 1392/8/17
  • علیرضا
  • 0

Download-Mail-Update-for-OS-X-Mavericks-398209-2

اگر یادتان باشد همزمان با معرفی آیپدهای جدید، نسخه جدید سیستم عامل مک با نام موریکس و به صورت رایگان عرضه شد. اما پس از مدتی مشکلاتی در این نسخه شناسایی شد. مثلا مشکل مربوط به کاربران جی میل که نمی توانستند در این نسخه به راحتی با جی میل و با تنظیمات دلخواه شان کار کنند. در واقع کاربران جی میل در نسخه موریکس با مشکلاتی در زمان حذف، انتقال و آرشیو کردن ایمیل هایشان در اکانت جی میل روبرو می شدند. شمارنده ایمیل های خوانده نشده نیز به درستی کار نمی کرد.

اما اکنون اپل این مشکل را حل کرده است. در صفحه دانلود این بروز رسانی اپل می گوید: این بروز رسانی باعث بهبود پایداری و سازگاری با جی میل خواهد شد و مشکل کاربرانی که قصد استفاده از جی میل با تنظیمات دلخواه را داشتند برطرف می کند. همچنین مشکل مربوط به شمارنده پیام های خوانده نشده نیز حل شده است. این بسته بروز رسانی همچنین مشکلاتی دیگری که در برنامه Mail مک وجود دارد را نیز برطرف می کند.

اپل همچنین به کاربران پیشنهاد می کند که قبل از نصب این بروز رسانی از سیستم عامل خود با استفاده از برنامه Time Machine و یا دیگر برنامه های مخصوص این کار پشتیبان گیری کنند.

کاربران می توانند نسخه جدید برنامه Mail را از اپ استور مک دریافت نصب کنند. در صورتی که می خواهید به صورت دستی این کار را انجام دهید، لینک دانلود برنامه Mail را در پایان مطلب برای شما قرار داده ایم. در صورتی که می خواهید این برنامه را روی چند دستگاه مبتنی بر نسخه موریکس نصب کنید پیشنهاد می کنیم که از روش دانلود و نصب دستی برنامه Mail استفاده کنید.

حجم بروز رسانی برنامه Mail نیز حدود 30 مگابایت می باشد. اما خود برنامه که لینک آن در پایان مطلب قرار گرفته است حجم 34 مگابایتی دارد.

دانلود برنامه Mail برای نسخه موریکس از وبسایت سافت پدیا

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *