مشکل احتمالی Google Glass در هنگام رانندگی

مشکل احتمالی  Google Glass در هنگام رانندگی
  • 1392/8/27
  • امين قاسمي‌زاده
  • 1

گوگل به تازگی اعلام کرده است که ممکن است استفاده از تکنولوژی Google Glass در هنگام رانندگی مناسب نباشد و یا شاید بدترین زمان برای کار کردن باشد.

ش
این شرکت یک هفته را به طور کامل اختصاص به نوشتن قوانین جدید و نحوه استفاده از این تکنولوژی به خصوص در هنگام رانندگی در جاده است.
آن‌ها اعلام کردند:برخی از خدمات ما بر روی تلفن‌های همراه هم در دسترس می‌باشد و در صورتی که شما از این خدمات در هنگام رانندگی استفاده کنید، مزاحم تمرکز شما می‌شود و مانع اطاعت شما از قوانین راهنمایی و رانندگی می‌شود.
در ماه گذشته خانمی در کالیفرنیا در هنگام استفاده از Google Glass تصادف کرد و باعث شد این بحث پیش بیاید که آیا استفاده از Google Glass در هنگام رانندگی قانونی است یا خیر.
این راننده در صفحه شخصی خود در سایت اجتماعی Google نوشت:شما به راحتی قادر به دیدن شیشه جلوی ماشین هستید.
گوگل اعلام کرده است:این که شما از Google Glass در رانندگی و یا دوچرخه سواری استفاده می‌کنید بستگی به شرایط شما و محیط دارد ولی در صفحه سؤالات متداول گوگل به سؤالات مربوط به این موضوع پاسخ داده شده است و آن‌ها به همه کاربران یک پاسخ را داده‌اند: همیشه مراقب باشید، هیچ قانونی وجود ندارد که شما در هنگام رانندگی از Google Glass استفاده نکنید ولی همیشه مراقب باشید.
با این حال اکثر ایالت‌ها در ایالت متحده آمریکا استفاده از تلفن همراه را در هنگام رانندگی ممنوع کرده‌اند ولی در مورد Google Glass هنوز ممنوعیت خاصی وجود ندارد ولی بهتر است در هنگام رانندگی استفاده نشود زیرا احتمال تصادف افزایش می‌یابد.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *