ماکروسافت آفیس 2013 سرویس پک 1 می آید

ماکروسافت آفیس 2013 سرویس پک 1 می آید
  • 1392/9/4
  • امين قاسمي‌زاده
  • 0

مایکروسافت در حال برنامه ریزی است که جدیدترین ورژن مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳ سرویس پک ۱ را در اوایل سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه کند، این جدیدترین خبری است که در تاریخ ۲۰ نوامبر در کنفرانس خبری اعلام شده است.

a
مایکروسافت لیستی از برنامه‌هایی که در این ورژن جدید قرار است به روز رسانی شود را در سایت خود اعلام کرده است، که این موارد عبارتند از:
۱-قابلیت سازگاری با ویندوز ۸٫۱
۲-پشتیبانی از ویندوز سرور ۲۰۱۲ R2 به خصوص درباره تبادلات.
۳-پشتیبانی از S/MIME در OWA که در سرویس پک ۱ ورژن ۲۰۱۳ وجود خواهد داشت.
۴-به روز رسانی سریع و قوی تمامی محصولات مایکروسافت آفیس.
۵-از بین رفتن اکثر مشکلات قدیمی موجود در آفیس.

به نظر می‌رسد که آفیس جدید به لحاظ بصری و لمسی بسیار کارآمد تر شده و نیز با قلم‌های تبلت های مبتنی بر ویندوز ۸ بیش از گذشته سازگار است. امکانات اجتماعی جدید تر و نیز یکپارچگی با اسکایپ نیز از ویژگی‌های جدید آخرین نسخه آفیس مایکروسافت است. که در خوش‌بینانه ترین حالت باید بگوییم آفیس جدید ارتقا یافته است اما در مجموع تمام این ویژگی‌ها در حال حاضر هم از طریق سایر سرویس‌ها و نرم افزار روی کامپیوتر های شخصی وجود دارد. OneNote و Lync هم ویژگی‌های جدیدی از جمله امکان یادداشت برداری و ارتباطات تصویری آنلاین را به کاربران مجموعه جدید آفیس ارائه می‌دهند. پشتیبانی از قلم‌های تبلتی فرصت‌هایی از قبیل نشانه گذاری گاه به گاه اسناد و نیز یادداشت برداری با قلم را پیش روی کاربران قرار خواهد داد.
برای نصب این مجموعه شما به ویندوز ۷ یا ویندوز ۸ مخصوص کامپیوتر های شخصی نیاز دارید و تبلت ها هم باید مبتنی بر ویندوز RT باشند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *