و سرانجام ، سامسونگ گلکسی نوت III قرمز رنگ !

و سرانجام ، سامسونگ گلکسی نوت III قرمز رنگ !
  • 1392/9/9
  • سهیل دارائی
  • 1

امروز بخش آرژانتینی کمپانی سامسونگ ؛ بر روی پایگاه اینترنتی خود تصاویری از اسمارت فون سامسونگ گلکسی نوت III این برند را با ظاهری به رنگ قرمزِ رُژ منتشر ساخت ! حتما می دانید که ؛ پیش از این اسمارت فون سامسونگ گلکسی نوت III در رنگ های سفید ؛ سیاه و صورتی به بازار عرضه گشته بود. در تکمیل چند سطر ابتدایی باید ذکر کنم که ؛ این بخش آرژانتینی کمپانی سامسونگ ؛ تصاویری از اسمارت فون سامسونگ گلکسی نوت III را در دو نسخه جالب در پایگاه اینترنتی خود درج نموده است ! این بخش نام این نسخه های جدید از این اسمارت فون را ؛ قرمز و Rose Gold ( رز طلایی ) نام گذاری کرده است.

06

در دو تصویر درج شده شما کاملا رنگ های جدید و جزییات جدید اسمارت فون سامسونگ گلکسی نوت III را مشاهده می کنید.در نسخه قرمزِ رُژ اسمارت فون سامسونگ گلکسی نوت III ؛ کل کاور این اسمارت فون قرمز رنگ گشته است اما در نسخه رز طلایی اسمارت فون سامسونگ گلکسی نوت III ؛ کاور کلی به رنگ سفید است و حاشیه های این اسمارت فون با ظرافت خاصی مجهز به رنگ طلایی گشته اند.البته در انتهای قلم مخصوص (S-Pen) اسمارت فون سامسونگ گلکسی نوت III نیز رنگ طلایی کار شده است.

06

البته این اقدام بخش آرژانتینی کمپانی سامسونگ اصلا عجیب نیست ؛ چرا که بار ها دیده شده است این کمپانی رنگ های مختلف و گوناگونی را به اسمارت فون های خود بخشیده است.برای یادآوری این موضوع کافیست ؛ رنگ های عرضه شده اسمارت فون های سامسونگ گلکسی نوت 2، گلکسی S3 و گلکسی S4 که قبلا در کشورهای مختلف عرضه گشته بودند را به یاد آورید !

» منبع : androidandme «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *