گوشی هوشمند Oppo R1 به طور رسمی معرفی شد

گوشی هوشمند Oppo R1 به طور رسمی معرفی شد
  • 1392/10/5
  • مبين
  • 1

oppo-r11

کمپانی Oppo گوشی هوشمند جدید خود یعنی Oppo R1 را مورد آزمایش قرار داد اگر شما هم منتظر انتشار مشخصات رسمی این گوشی هستید باید اعلام کنم که این گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچی IPS با وضوح 1280 در 720 پیکسل است.

قدرت خارق العاده این گوشی توسط پردازنده 4 هسته ای 1.3GHz MediaTek MT6582 و رم 1 گیگابایتی تامین می شود. ابعاد این گوشی در اندازه های 142.7 x 70.4 x 7.1 میلی متر نیز می باشد و وزن آن تنها 140 گرم می باشد. دوربین عقبی این گوشی 8 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلویی آن 5 مگاپیکسل است که برای مکالمات تصویری بسیار مناسب است.

ویژگی های دیگر این گوشی عبارتند از حافظه ذخیزه سازی 16 گیگابایتی داخلی WiFi, Bluetoothاتصال به TD-SCDMA/GSM سیستم عامل آندروید 4.2.2 همچنین حافظه آن با اسلات کارت میکرو اس دی قابل ارتقا نیز می باشد. گوشی هوشمند Oppo R1 در فروشگاه آنلاین OPPO با قیمت 2498 یوان(تقریبا معادل 410 $) برای خرید قابل دسترس است.

Oppo

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام

    من چند روز پیش یک دستگاه از این گوشی بدستم رسید و الان دارم ازش استفاده می کنم. سرعت و راندمان دستگاه فوق العاده است اما چون این مدل، مدلی طراحی شده برای بازار چین است به دو تا مشکل برخورد کردم:

    1- سخت افزار 3G این مدل از نوع TD-SCDMA است که فقط در چین کار می کند و در ایران با تنها اپراتور 3G یعنی رایتل که از پروتکل WCDMA (UTMS) 3G استفاده می کند کار نمی کند.

    2- چون از سیستم عامل ورژن چینی ColorOS استفاده شده است، اپلیکیشن های Google مانند نقشه، جیمیل و غیره بدون روت کردن دستگاه بدرستی با آن کار نمی کند.

    البته همانطور که عرض شد محدودیتهای فوق بدلیل طراحی این گوشی برای بازار چین است و مدلهای بین المللی Oppo مانند:

    همگی مطابق با استاندارد WCDMA بوده و بهمراه نسخۀ بین المللی سیستم عامل ColorOS می باشند.

    با این حال اینقدر این دستگاه نازک، ضد ضربه، سریع و شیک است که آدم دلش نمیاد که با این نکات فنی بالا هم از کارکردن باهاش صرفنظر کنه.

    با تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *