آئودی نیز به بازار تبلت ها وارد می شود

آئودی نیز به بازار تبلت ها وارد می شود
  • 1392/10/19
  • امیر امام جمعه
  • 1

آئودی ، خودروساز مشهور آلمانی به تازگی تبلت 10 اینچی خود را با نام Smart Display معرفی کرده است. این محصول از سیستم عامل اندروید بهره می گیرد و برای استفاده در خودروهای ساخت این شرکت طراحی شده است.

از قابلیت های اصلی این تبلت می توان به سیستم ناوبری ماهواره ای اشاره کرد. البته این محصول می تواند دیگر کارهایی که تبلت های اندرویدی آن می دهند را نیز انجام دهد مثل وبگردی ، پخش فیلم و البته کنترل رادیو خودرو. ولی تاکنون مشخص نشده است که آیا این تبلت می تواند دیگر قابلیت های خودرو را نیز کنترل کند و اطلاعات خودرو را نمایش دهد یا خیر.

xl_audi-tablet

در قسمت سخت افزار این تبلت به پردازنده Tegra 4 ساخت شرکت NVIDIA مجهز شده است و تنها راه ارتباطی آن نیز وای فای می باشد. تاکنون هیچ یک از دو شرکت آئودی یا گوگل اعلام نکرده است که اندروید موجود بر روی این تبلت کدام نسخه می باشد. قابلیت های جانبی دیگر همانند مقاومت در برابر ضربه و تحمل دما تا 80 درجه سانتی گراد نیز در این تبلت وجود دارد.

منبع: t3.com

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. به نظرم کار بی فایده ایه. اخه هر کسی که خودرو آیودی داره به طور حتم آیپد داره و نیازی به تبلت دوم تویه ماشبنش نداره. به جای این کار یه اپ میساختن برای همه سیستم عامل ها که باهاش بتونن کارای ماشین رو بکنن.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *