معرفی نمایشگر آینه ای از سوی LG

معرفی نمایشگر آینه ای از سوی LG
  • 1392/10/19
  • امیر امام جمعه
  • 0

شرکت LG سالانه بودجه بسیاری را به بخش فناوری های تصویری و صفحه نمایش خود اختصاص می دهد. تاکنون نیز محصولات جالبی از این شرکت مانند تلویزیون های خمیده مشاهده کرده ایم. اما به تازگی در همایش CES ال جی صفحه نمایش آینه ای را معرفی کرده که قابلیت های متفاوتی با آن چه تاکنون دیده ایم ، دارد.

در اصل این صفحه نمایش 55 اینچی یک آینه است که می تواند بر روی دیوار خانه یا یک فروشگاه نصب گردد. وقتی که نمایشگر خاموش است به عنوان یک آینه عمل می کند و در هنگام کار نیز قابلیت های فراوانی از خود نشان می دهد. با ایستادن در جلوی نمایشگر می توانید یک تصویر 360 درجه از خود ثبت کنید. سپس تصویر را بچرخانید یا هرکاری که دوست دارید با آن انجام دهید.

LG-Mirror-ces-820x420

هم چنین فروشگاه های بزرگ می توانند از این نمایشگر به عنوان راه کاری برای تست محصولات خود استفاده نمایند. به طور مثال طراحان قادر خواهند بود که جدیدترین طرح های خود را بر روی این نمایشگر به مشتریان نشان دهند. این قابلیت ها نشان می دهد که طراحی چنین محصولی فقط برای جنبه سرگرمی صورت نگرفته و می تواند مفید واقع شود.

همان طور که در قبل گفتیم اندازه نمایشگر  55 اینچ است و از یک آینه بزرگ با قطر 15 میلیمتر تشکیل شده است. رزولوشن آن نیز به صورت Full HD می باشد. هم چنین صفحه نمایش لمسی آن قادر به دریافت چند لمس هم زمان می باشد. اگر بتوانید هزینه چنین محصولی را پرداخت کنید می توانید یک آینه بزرگ در خانه با قابلیت هایی همانند نمایش تقویم ، یادداشت ها و … داشته باشید. البته تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با نحوه ساخت و دیگر مشخصات این محصول منتشر نشده است و امکان دارد تا زمان عرضه تغییرات بسیاری بر روی آن اعمال گردد.

منبع : Slashgear.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *