دوربین فیلمبرداری جدید سونی همراه با پروژکتور

دوربین فیلمبرداری جدید سونی همراه با پروژکتور
  • 1392/10/21
  • امیر امام جمعه
  • 2

برای فیلمبرداری آماتور و یا حتی نیمه حرفه ای هیچ ابزاری بهتر از دوربین های فیلمبرداری کوچک یا همان HandyCam نیست. اما پس از ثبت فیلم ، تماشای آن بر روی صفحه کوچک این دوربین ها چندان جالب به نظر نمی رسد. به همین دلیل باید با چندین کابل صدا و تصویر یا رابط های مختلف سعی کنید که دوربین خود را به نمایشگر یا تلویزیون متصل نمایید. اما سونی این مشکل را با معرفی محصول جدید خود در نمایشگاه CES حل کرده است. این دوربین فیلمبرداری به یک ویدیو پژوکتور داخلی مجهز شده و می تواند روشی مناسب برای تماشای ویدیو ها باشد.

sony-projector-cam-2-600x228

این دوربین می تواند ویدیو هایی با کیفیت Full HD را ثبت نماید و به لطف زوم 60 برابر و آخرین فناوری های پیشرفته سونی قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران قرار دهد. هم چنین سونی بر روی این محصول پردازنده BIONZ X و سنسور Exmor را برای هر چه بهتر شدن عملکرد آن قرار داده است. میکروفون 5.1 کاناله و لامپ روشنایی نیز بر روی آن وجود دارد.

پروژکتور این دوربین نیز دارای روشنایی 25 لومنی (لومن واحد روشنایی) است و قادر به پخش تصاویر و ویدیوها تا فاصله 3 متری بر روی پرده می باشد. البته در طراحی این ویدیو پروژکتور سعی شده است که کمترین فضاها نیز مورد استفاده قرار گیرند تا ابعاد آن کاهش یابد و به همین دلیل نمی توان کیفیت چندانی را از آن انتظار داشت. هم چنین فقدان قابلیت هایی مثل فوکوس در آن مشاهده می شود.

به گفته سونی این مدل دوربین از تابستان به بازار عرضه می شود و مدل اولیه آن 499 دلار و مدل پیشرفته آن 699 دلار قیمت دارد. این مبالغ به نسبت برای یک دوربین فیلمبرداری دستی زیاد محسوب می شوند.

منبع: slashgear.com

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *