اسمارت فون Oppo Neo تنها ۲۱۵ دلار !

اسمارت فون Oppo Neo تنها ۲۱۵ دلار !
  • 1392/10/26
  • سهیل دارائی
  • 0

بالاخره رسما از اسمارت فون Oppo Neo رو نمایی گشت.اسمارت فون Oppo Neo یک اسمارت فون میانه رده است که با توجه به مشخصات فنی خود می تواند گزینه خوبی برای افرادی که به دنبال یک اسمارت فون میانه رده هستند باشد.یکی از ویژگی های برجسته اسمارت فون Oppo Neo ؛ پشتیبانی هم زمان از دو سیم کارت می باشد ؛ با این تفاسیر می تواند انتخاب خوبی برای آن دسته افراد که به دنبال اسمارت فون های دو سیم کارته هستند نیز باشد.

26

اسمارت فون Oppo Neo مجهز به نمایش گری 4.5 اینچی از نوع IPS LCD می باشد.این نمایش گر 4.5 اینچی رزولیشن تصویری ( کیفیت تصویر ) معادل ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل و چگالی پیکسلی ۲۱۷ppi دارد.قلب تپنده اسمارت فون Oppo Neo ؛ پروسسوری ( پردازنده ) دو هسته ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز می باشد.

26

دوربین تعبیه شده برای اسمارت فون Oppo Neo ؛ یک دوربین 5 مگاپیکسلی است و دوربین جلو آن نیز ؛ یک دوربین 2 مگاپیکسلی است.اسمارت فون Oppo Neo دارای 130 گرم وزن می باشد.ابعاد این اسمارت فون ۱۳۲ در ۶۵.۸ در ۹.۲ میلی متر است.

26

اسمارت فون Oppo Neo مجهز به سیستم عامل اندروید ورژن 4.2 جیلی بین است.در انتها باید ذکر کنم که قیمت تمام شده برای اسمارت فون Oppo Neo ؛ تنها 215 دلار امریکا می باشد.

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *